40k turnaus Lahden PKP:ssä lauantaina 21.8
40k turnaus Lahden PKP:ssä lauantaina 21.8
Heipähei teillekin, paikalliset ovat jo paikkansa ottaneet mutta vielä on tilaa. Ilmot meitsille joko sotun tai puokin foorumin kautta, kaikki info löytyypi täältä: http://www.puolenkuunpelit.com/forum/vi ... 95&t=14655
- Scumboogie
Re: 40k turnaus Lahden PKP:ssä lauantaina 21.8
Mikset järjestänyt FaBaturnausta? :(
40k:n vuoro, kyllä se faba tulee kohta... Kunhan jaksan ketjun perustaa sille.
Jännää, että tuolla on pisteytykset capture & control peliin, vaikkei siellä edes sellaista pelata, vai olenko missannut jtn?
Mä oon järjestäny vaikka kuinka monta noita jo, vaihtelen skenuja välillä vaan en sääntöpakettia. Ekoissa turnauksissa on capture&controllia pelailtu, nyt ei vähään aikaan enää.
Tälläistä hieman tuumailin, mutta pääsinpä nipottamaan ;)
Ehdin sentään edellisen vuoden päivämäärän korjaamaan ennenkuin kovin moni siitä ehti kertomaan. Pelatakkin saa ;) Mukaan tosiaan mahtuu vielä.
Anton Vihervaara mukaan ja jos armeija piti kertoa niin se on Chaos Space Marines
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
Jees, meitä on nyt sit jo 6 mun lisäksi, lisää vielä mahtuu niin vältetään liigamaisuutta. Yhdellä pelaajalla saadaan jo välttävä 8 hengen pelailu aikaan... Voisin kai jo kohta poistaa noista ilmoittautumisohjeista ton maininnan armeijasta, ei mua varsinaisesti kiinnosta tietää millä armeijalla te pelaatte kunhan se on sääntöjen mukainen ja maalattu :) Siinä vaiheessa kysellään sitten, jos joudun/pääsen varapelaamaan...Adaragron kirjoitti:Anton Vihervaara mukaan ja jos armeija piti kertoa niin se on Chaos Space Marines
Niinhän siinä taisi käydä.
-
Risto.Salonen
Olen lauantaina 20km päässä töissä, jos saan ajoissa valmista saatampa ilmaantua paikalle, jos yövuoron päätteeksi vielä innostaa.
Samalla armeijalla liikkeellä, millä Ropeconissa jo Oberonilta nekkuuni otin, kelvannee tähänkin turnaukseen, vaikka vajaavainen onkin maalauksen ja kokoonpanon suhteen?
Samalla armeijalla liikkeellä, millä Ropeconissa jo Oberonilta nekkuuni otin, kelvannee tähänkin turnaukseen, vaikka vajaavainen onkin maalauksen ja kokoonpanon suhteen?
On se maalattu, huonosti maalattu ei tarkoita maalaamatonta. Eli saa tulla, muista nyt tällä kertaa oikeat hahmot ;)Risto.Salonen kirjoitti:Olen lauantaina 20km päässä töissä, jos saan ajoissa valmista saatampa ilmaantua paikalle, jos yövuoron päätteeksi vielä innostaa.
Aarulille ja muille vielä tiedoksi:
Necronit saa vapautuksen tupla-hq kiellosta yhden hq:n FOCillaan, saa ottaa 2 lordia.