Yhdeksästä figuurista kahdeksan näkyy tuolla, mutta tässä on projektin kruununjalokivi, joka menisi vaikka Plague Marine Championista.

Itse olen lopputulokseen melko tyytyväinen, onko eriäviä mielipiteitä tai kommentteja/kysymyksiä?

Hop,Remos kirjoitti:Muistanette varmaankin projektini: Magragge renegades, jotka tein ystävälleni.
Yhdeksästä figuurista kahdeksan näkyy tuolla, mutta tässä on projektin kruununjalokivi, joka menisi vaikka Plague Marine Championista.
Itse olen lopputulokseen melko tyytyväinen, onko eriäviä mielipiteitä tai kommentteja/kysymyksiä?
Minä sitten puolustan kameraasi, ja sanon, että laita ukolle tummempi tausta, ja valaise vähän paremmin, niin varmasti saa paremman kuvan sunkin kamerallasi. Kun ukon ja taustan välillä on noin suuri kirkkausero, kamera valottaa kuvan vaaleamman osan mukaan. Siksi tumma figu jää liian mustaksi. Olet sentään onnistunut saamaan kameran tarkentamaan suunnilleen oikeaan kohtaan, eli figuun. Se on paremmin, kuin monissa muissa kuvissa täällä ;)Remos kirjoitti:Ja puolustuksekseni haluan sanoa, että osasyyllinen on kamerani : D