Tarkoituksenani olisi rakentaa VC-armeijani BSB:lle parrun päähän lipun sijaan roikkumaan potretti armeijani kenraalista. Listani tulee olemaan teemaltaan Dorian Grayn inspiroima, siksi tällainen villi (=tyhmä) veto. Suurimmaksi ongelmaksi on kuitenkin tullut sopivien kehyksien löytäminen muotokuvalle.
Tarkoitus on löytää jostain mahtipontisen ja klassisen näköiset kehykset,näiden tyyliin. Ideaalitilanteessa kehykset olisivat raameiltaan noin 25x25mm basen kokoisia. Sattuisiko kenelläkään olemaan hyviä ideoita, mistä tähän figuskaalaan sopivia kehyksiä löytyisi?
Skulptaaminen itse on tietty se viimeinen vaihtoehto, mutta hyvä skulptaaja en ole minä. Tsiigailin itse netistä joitakin nukkekotikrumeluureihin erikoistuvia nettikauppoja, mutta kaikki löytämäni olivat aivan liian suuria omiin tarpeisiini.
Ideoitanne kaivataan, jotkut otetaan jopa vastaan!
Hammerin figuskaalaan sopivat taulunkehykset
Re: Hammerin figuskaalaan sopivat taulunkehykset
Jotku nukkekoteihin tarkoitetut taulut voisivat ajaa asiansa.
- Kaapelikala
Muovista L-profiilia, raaminpätkiä, jotain muotoonleikattua puutikkua, emt. Esim. Helsingin Hobby-Pointissa on jotain mahd. sopivaa. Myös nuo em. nukkekotijöötit voi sopia vaivannäöllä.
Edit: Ja kolmioksi leikattu raami toimii kanssa jos maalauksella huijaa.
Edit: Ja kolmioksi leikattu raami toimii kanssa jos maalauksella huijaa.
Homma hoitui, taiteilijansieluni löysi täydelliset raamit eräästä vanhasta lelusormuksestani. Figu valmistuu hyvää tahtia, vaara ohi.
Kiitos kuitenkin ehdotuksista!
Kiitos kuitenkin ehdotuksista!