Silmät...
Punainen väri on jotenkin cliché kaikkien silmien värinä. Ainakin siis sellaiset hehkuvan punaiset demonimaiset silmät on jotenkin liian yleisiä. Toisaalta punaisia silmiä esiintyy joillaillain eläimilläkin eli jos sen hoitaa tyylillä niin varmasti ihan hieno tulee.
Mutta kysymykseesi mikä väri sopii liskojen silmiin voi vastata teoreettiselta kannalta vain jos tietää muut käytetyt värit. Jos liskossa on muuten vaikka sinistä ja punaista, niin keltaiset silmät tasapainoittaa värimaailmaa mukavasti (ainakin teoriassa). Toisaalta jos ei halua silmien värin vaikuttavan figun väreihin mitenkään, niin ihan vaan valkoinen (tai oikeastaan bleached bone tai joku vaalea harmaa teille citadel maalien käyttäjille) toiminee myös. Pupillit mustalla ja sellaisina liskomaisina viiruina (varmaan kandee etsiä googlella kuvia oikeista liskoista).
Mutta kysymykseesi mikä väri sopii liskojen silmiin voi vastata teoreettiselta kannalta vain jos tietää muut käytetyt värit. Jos liskossa on muuten vaikka sinistä ja punaista, niin keltaiset silmät tasapainoittaa värimaailmaa mukavasti (ainakin teoriassa). Toisaalta jos ei halua silmien värin vaikuttavan figun väreihin mitenkään, niin ihan vaan valkoinen (tai oikeastaan bleached bone tai joku vaalea harmaa teille citadel maalien käyttäjille) toiminee myös. Pupillit mustalla ja sellaisina liskomaisina viiruina (varmaan kandee etsiä googlella kuvia oikeista liskoista).
And they wonder how he dealt with stress so well..
itse käyttäisin keltaista, IMHO
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Toi Runefangin oranssi mustalla viirulla ois hyvä ja ite en kauheesti tykkäis nähä liskoilla sellasia demonimaisen kaltaisia silmiä.
Ja onhan se keltanen mustalla viirulla myös sellanen mikä ainakin mun mielestä sopii liskoille.
Ja toi del Reyn vaaleen vihreet mustil viiruil...(?)
Ja onhan se keltanen mustalla viirulla myös sellanen mikä ainakin mun mielestä sopii liskoille.
Ja toi del Reyn vaaleen vihreet mustil viiruil...(?)
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!