Maelstromiin Asiaa?

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

MrBigMr

Maelstromiin Asiaa?

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Tuossa oli Teufin kanssa höpinöitä jos tilaisi Maelstrom Gamesista IoB-aloitusboksit kumpaisellekin, ja muutakin sälää, joten kysynkin tässä nyt, että onko kenelläkään muulla mitään kiinnostusta tilailla paikan tuotteita, kun kerran siihen on mahista? Ei nyt mikään tulenpalava kiire, mutta kuitenkin. Itse tulen Kuopioon 15.10., joten siihen mennessä olisi hyvä saada satsi jo matkaan, niin voin olla vastassa ja jaella vaikka kräpökerhossa (onkos sitä tuona seuraavana viikkona?) ihmisille rahaa vastaan.

Miettikää, ilmoitelkaa.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Khorne Marien

Re: Maelstromiin Asiaa?

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Itse olen tilaamassa 5 maalia ja liiman, mutta minulla on moneybackia sen verran, ettei tarvitsisi maksaa noista kuin 8e...
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Khorne Marien kirjoitti:Itse olen tilaamassa 5 maalia ja liiman, mutta minulla on moneybackia sen verran, ettei tarvitsisi maksaa noista kuin 8e...
Eli Demus pisti kaikki kaverinsa tilaamaan omalta maelstrom tunnukseltaan = Huge moneyback.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Saa olla aika iso tilaus, että moneybackia saa kunnolla. Se on kuitenkin 1% suuruinen, eli 100€ tilauksesta saa 1€. Kuitenkin yli 200 punnan tilauksesta saa 4% alennusta, joten isoille yhteistilauksille on paljon enemmän hyötyä sen kannalta.

Tällä viikolla olisi tarkoitus tilata, joten jos joku mitään haluaa, ilmoitelkaa. Jos Teuf ottaa sen IoB-boxin ja loharin, ja itse myös IoB:n ja jotain muuta sälää, niin päästään jo sinne £200 tuntumaan, eli 4% alennus on jo aika lailla taattu.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

aatami kirjoitti:
Khorne Marien kirjoitti:Itse olen tilaamassa 5 maalia ja liiman, mutta minulla on moneybackia sen verran, ettei tarvitsisi maksaa noista kuin 8e...
Eli Demus pisti kaikki kaverinsa tilaamaan omalta maelstrom tunnukseltaan = Huge moneyback.
Huge moneyback=9e...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”