Warboss on a bike
Warboss on a bike
Elikkä warbossi pitäis pyörälle kyhätä. Minkä kokoinen alusta kyseisellä mörssärillä pitäis olla, jotta se olisi sääntöjen mukainen/turnaus kelpoinen. Oisko se bike alusta? 60mm base? Vai jotain muuta?
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Warboss on a bike
Uskon, että saat päättää itse, koska GW ei ole kyseiselle kaverille omaa figuuriaan julkaissut (lukuunottamatta Forge Worldin versiota). Kaveripeleissä ei varmaan haloota synny mistään alustaversiosta. Turnausmaailma onkin sitten eri. Veikkaan, että hieno pelietua tavoittelematon konversio oikeuttaa alustaan kuin alustaan. Riippuu tietenkin Turnausjärjestäjistä. Kannattaa olla yhteydessä turnausjärjestäjään itseensä, sieltä saa tyhjentävimmän vastauksen.
Itse olen oman bikebossini laittanut 60mm baselle. Toinen suhteellisen turvallinen vaihtoehto voisi olla tuo mainitsemasi bikebase.
Itse olen oman bikebossini laittanut 60mm baselle. Toinen suhteellisen turvallinen vaihtoehto voisi olla tuo mainitsemasi bikebase.
Niin kyllä sen mopon voi mopo beissille laittaa. Ainakin näin mun logiikan mukaan. :P
sanoisin et mopobase tai 40x40. Perustelut: GW ei ole tehnyt figua ja mopo on vain wargearia, eli 40mm, mutta mopobase koska mopot on sillä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
Risto.Salonen
omat mopottajani ovat kaikki päistään pyöristetyillä 40x80 jalustoilla.
tämä siksi, jotta ovat ajalta kun mopoille ei tulut jalustoja, paitsi muutama harva paketti missä tuli perus cavalry base.
joka nyttemmin on 40k:ssa korvattu päistään pyöristetyllä "mopo" alustalla, joka ilmeisesti tulee kaikkien uusimpien mopo ja cavalry pakettien mukana.
mutta harley davidson vaatiikin enemmän tilaa kuin muut.
tämä siksi, jotta ovat ajalta kun mopoille ei tulut jalustoja, paitsi muutama harva paketti missä tuli perus cavalry base.
joka nyttemmin on 40k:ssa korvattu päistään pyöristetyllä "mopo" alustalla, joka ilmeisesti tulee kaikkien uusimpien mopo ja cavalry pakettien mukana.
mutta harley davidson vaatiikin enemmän tilaa kuin muut.