Das book

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
Sotahullu

Das book

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

Elikkä näköjään aijotaan julkaista kirja jossa on kaikki säännöt yhteenlaittettuna:
http://www.flamesofwar.com/Default.aspx ... rt_id=2198
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Earnest

Re: Das book

Viesti Kirjoittaja Earnest »

Das Book - kirjassa siis on kaikki erikoissäännöt jota Open Fire! kirjassa ei ole. Tämä on siis tarkoitettu niille pelaajille joilla on jo Open Fire! kirja mutta eivät halua ostaa isoa sääntökirjaa pelkästään erikoissääntöjen takia. Kuten kuvasta huomaa, se tulee olemaan saman kokoinen kuin Open Fire! kirja (ja laadullisesti yhtä huono). Kätevä silti!
Sotahullu

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

Voisi itse hankkia tuon ja saada sillä tavalla jotkut innostumaan.
Ja sitten pitäisi aloittaa se. Mutta sitten jossakin kaukaisessa tulevaisuudessa. Tai kun löydän jostakin pelipaikan jossa tätä pelataan.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo ei ollut hinnalla pilattu. Reilu viisi puntaa maelstromissa näytti olevan. Toivottavasti paremman laatuisia kuin nuo open firen kirjaset. Itse hankin ehdottomasti.
Kalat meni kotio...
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

harkkari kirjoitti:Joo ei ollut hinnalla pilattu. Reilu viisi puntaa maelstromissa näytti olevan. Toivottavasti paremman laatuisia kuin nuo open firen kirjaset. Itse hankin ehdottomasti.
Noh eipä laadulla varsinaisesti ole väliä kunhan itse sivut on kunnossa. Irrotan tuon varmaan kansista taas ja rei-itän open firen sääntökirjan seuraksi :)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”