Peliseuran perässä
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Peliseuran perässä
Tervehdys kaikille pelaajille Tampereen nurkilla. Muutin kuluvan syksyn alussa Lahdesta Tampereelle koulun perässä. Kaiken säädön takia en ole kyennyt keskittymään pelailemaan kunnolla ja harrastukseni oli jäissä. Nyt kuitenkin Flames of War sai sisäiseen miniatyyripelaajaani eloa ja päätin tutustua paikalliseen skeneen. Olen jokusen vuoden eri pelejä pelannut 21-vuotias jannu jolla on kokemusta Warhammerin kummastakin muodosta, joista tällähetkellä vain 40k:hon "pelikelpoinen" jengi. Erinäistä sälää spesialistipeleihin löytyy ja muuhun pelaamiseen lähinnä avointa kiinnostusta. Kuten mainitsin myös Flamesiin löytyy jenkkiarmeija joka kaipaisi natseja tai muita vastaansa. Kiinnostaisi tietää missä täälläpäin pelataan, mitä pelataan ja ennenkaikkea haluaako joku pelata minua vastaan mitään.
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.
Re: Peliseuran perässä
Tervetuloa!
Mukavaa saada uutta lihaa myllyyn. Erilaisia peliporukoita täällä pyörii varsin kohtuullinen määrä. Hervannassa tosiaan pyörii Herwannan Harrasteiltamat ma/ke/pe 16-21:30, josta varmasti löytyy pelaajakuntaa. Myös Erun foorumilta löytyy varmasti innokkaita pelaajia.
Tervetuloa vaan pelailemaan.
Mukavaa saada uutta lihaa myllyyn. Erilaisia peliporukoita täällä pyörii varsin kohtuullinen määrä. Hervannassa tosiaan pyörii Herwannan Harrasteiltamat ma/ke/pe 16-21:30, josta varmasti löytyy pelaajakuntaa. Myös Erun foorumilta löytyy varmasti innokkaita pelaajia.
Tervetuloa vaan pelailemaan.
elämä on kovaa kun on pieni ja vihreä
-Eli goblin saattaisi voittaa örkin shakkiottelussa, mutta todennäköisempää on että örkki ehtii raivostuksissaan syödä kilpakumppaninsa ennen shakkimattia.
-Eli goblin saattaisi voittaa örkin shakkiottelussa, mutta todennäköisempää on että örkki ehtii raivostuksissaan syödä kilpakumppaninsa ennen shakkimattia.
Re: Peliseuran perässä
Jep.
Ei muuta kuin Hervannan Vaparille pelaileen. paikka avoinna kolme kertaa viikossa. Ma-Ke-Pe. Yleensä löytyy aina pelikaveria, kun vaan pistää viestiä foorumille.
Itse pelaan 40koota.
YV:llä viestiä vaan rohkeasti, kun kiinnostaa pelata, niin katotaan sopivaa päivää.
T. Remanso
Ei muuta kuin Hervannan Vaparille pelaileen. paikka avoinna kolme kertaa viikossa. Ma-Ke-Pe. Yleensä löytyy aina pelikaveria, kun vaan pistää viestiä foorumille.
Itse pelaan 40koota.
YV:llä viestiä vaan rohkeasti, kun kiinnostaa pelata, niin katotaan sopivaa päivää.
T. Remanso