Kuopio @ LOTR figupeli
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Kuopio @ LOTR figupeli
Tuli tuossa ropekerholla puhuttua LOTR figupelistä, joten mikä on tämän pelin tilanne Kuopiossa? Pelaako tätä kuinka moni? Kuinka monea kiinnostaa tämä peli?
No, kuinka on, nimittäin minua kiinnostaisi tämä(kin) peli, pää asiassa Harad tai Rhün, ja huomattavasti enemmän kuin infinity (ainahan nikkis figuja voi lainata siihen, ja aina voi käyttää 40K figuja.. vai?). Olen nimittäin erittäin suuri LOTR fani, ja jos vain on tarpeeksi pelaajia täällä (jotain 4+) niin aloitan heti itse LOTR:in kun olen saanut suurimman osan örkeistäni ja necroneistani maalattua.
No, kuinka on, nimittäin minua kiinnostaisi tämä(kin) peli, pää asiassa Harad tai Rhün, ja huomattavasti enemmän kuin infinity (ainahan nikkis figuja voi lainata siihen, ja aina voi käyttää 40K figuja.. vai?). Olen nimittäin erittäin suuri LOTR fani, ja jos vain on tarpeeksi pelaajia täällä (jotain 4+) niin aloitan heti itse LOTR:in kun olen saanut suurimman osan örkeistäni ja necroneistani maalattua.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Re: Kuopio @ LOTR figupeli
Lotri ei kyllä kiinnosta yhtään valitettavasti mua. (Mut toki voin figuja lainata infinityä varten aina tarvittaessa.)
Pelaan Infinityä.
- LAV-Kitsune-
Pelaajia Lotriin on ainakin ropekerholta Freakreature, sitten meidän Garothimme ja minun kaveri Aleksi, joka nyt ei välttämättä kovin aktiivisesti pelaile. Muitakin saattaa löytyä jos skeneä saa starttailtua.
Täältä löytyy yksi Sarumanin kätyri, jolla on myös vakaana aikomuksena heittää kuutamokeikkaa Rohanin riveissä jahka saan hevosmiehet maalailtua.
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
-
Mithrandir
Ja minä kerään Lotroa myös, on goblineita ja hiisiä jonkin verran, ja sitten Kääpiöitä iso armeija.
Löytyy itseltänikin LotRia jonkin verran örkkejä ja muita lurkkaajia. Sääntökirja vain on hävinnyt jonnekkin ja varmaan viisi vuotta sitten viimeksi pelannut ;__;
-
Mithrandir
Minulta löytyy sääntis, vaan en yhtään tiedä onko ajan tasalla oleva, kun GW niitä dumppasi ulos baziljoona versiota.
Tämä on "Return of the King" vaan kaverillani on muistaakseni tallessa meidän yhteinen kovakantinen kirja missä vissiin vähän uudempaa sääntösettiä. Hän asuu Jyväskylässä...
Tämä on "Return of the King" vaan kaverillani on muistaakseni tallessa meidän yhteinen kovakantinen kirja missä vissiin vähän uudempaa sääntösettiä. Hän asuu Jyväskylässä...
-
freakreature
Iteltä löytyy aikas kattava pahisten armeija luolapeikkoineen ja Hadir ratsastajineen, urukhaita, hiisiä, ja örkkejä. Ja sormus aaveet! et ois mukavaa pelailla joskus.
Säännöt ja pari armeijaa löytyy. intohimona hobitit <3 (jos omaat hobittifiguja tarjoa mulle niitä! Saat rahaa!)
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Me yritetään IRiaD:n kanssa herätellä tätä peliä Jenssissä, mutta saa nyt nähdä millaisin tuloksi. Koskapa Kuopiossa kuitenkin näyttää olevan pelaajia, niin järkätkää toki jokin, vaikkapa yhden päivän turnaus tammi- tai helmikuulle, niin Joensuustakin saattaisi tulla vahvistuksia =). Itseltä löytyy jonkinlainen kasa Synkmetsän haltioita, toinen samanmoinen Rivendelistä ja sitten jokunen kääpiö.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.