Pääkaupunki seudulla Wotr pelaajia ???

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
alffi

Pääkaupunki seudulla Wotr pelaajia ???

Viesti Kirjoittaja alffi »

Ollaan pienen kaveriporukan kanssa ettimässä War of the ring pelaajia, jotta saataisiin erillaisia armeijjoita vastaan ja suurempia pelejä. Ollaan yleisesti pelattu Helsingin GW:ssä, mutta ei sielläkään paljoa muita pelaajia näy, joten missä maan raossa kaikki pelaajat ovat ???

Ilmotelkaa
Jos näkyy tagi jossa derpy hooves, oot nähnyt osan minua ja sun ei pitäis olla siellä missä oot
Celebdae

Re: Pääkaupunki seudulla Wotr pelaajia ???

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

http://www.nopat.fi/2010/turnaukset-ja- ... nauskuvia/

Noppakerholla Lauttasaaressa on WotRia pelattu säännöllisen epäsäännöllisesti, tuo viimeisin pelipäivä tosin puol vuotta sitten. Varmaan pelipäiviä ois luvassa tulevaisuudessakin jossain vaiheessa, joskin kerhon WotR-pääpiru Teemulla taitaa muun elämän puolella olla nyt lähiaikoina vähän kiirettä. Mutta kuitenkin tulkaas mukaan, kun seuraava pelipäivä koittaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Celebdae kirjoitti:Noppakerholla Lauttasaaressa on WotRia pelattu säännöllisen epäsäännöllisesti...
Paino on kuitenkin tuolla epäsäännöillisyydellä ja välillä leikkimielisten turneiden pelaajista puolet ovat olleet ulkopaikkakuntalaisia (esim. Tampereelta ja Kuusankoskelta).

Itselläni on maalattuna noin sadan gobbon armeija susilla, lepakoilla, mustilla numenorilaisilla, jättiläisellä ja lohikäärmeellä vahvistettuna. Kaveripiiruistä pk-seudulta löytyy maalattuina myös ainakin armeijallinen easterlingeja, gondorilaisia, rohanilaisia ja haltioita. Jos siis tällainen lähemmäs neljäkymppinen peliseura on ok. :-)
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
alffi

Kaiken ikänen peli-seura käy
ens vuoden puolella kun alkaa taas GW:ssä peli illat niin sinne jos porukoita tulis ois kivaa
Jos näkyy tagi jossa derpy hooves, oot nähnyt osan minua ja sun ei pitäis olla siellä missä oot
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

alffi kirjoitti:Kaiken ikänen peli-seura käy
ens vuoden puolella kun alkaa taas GW:ssä peli illat niin sinne jos porukoita tulis ois kivaa
Figuni eivät ole kaikki GW:n (esim. jättiläinen, lohikäärme ja lepakot) ja ainakin Deanin ollessa pomona GW:llä oli policy, että pitää olla GW:n figuja. Eli näiden reunaehtojen vallitessa, en ole harkitsemassa tulemista.

Tervetuloa sen sijaan pelailemaan joskus Lauttasaareen Nopat ja Taktiikka ry:n tiloihin. ;-)
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Navdi

Viesti Kirjoittaja Navdi »

Näistä pelipaikoista tuli mieleen.

Myös Tapiolan Pelikauppaan Heikintorilla Tapiolassa ja Stadin Pelikauppaan Kaisaniemessä sopii tulla pelaamaan, oli figut sitten minkä tahansa valmistajan mallia. Itse en ole WotR:iä pelannut koskaan, mutta kiinnostaisi kyllä kovasti tutustua, jos ei muuta niin sivustakatsojana.
alffi

Joo no peluutan itekkin joitain ei GW:n figuja, mutta ei sielt GW:stä oo muilta kuin kristeriltä tullut sanomista ja silti saa pelata

kunhan ei oo koko armeijjaa muualta
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Celebdae kirjoitti:joskin kerhon WotR-pääpiru Teemulla taitaa muun elämän puolella olla nyt lähiaikoina vähän kiirettä.
On tainnut mennä miehellä pahemman kerran hippiaate perille : Make love, not WAR !
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Tietty on aina tämä jos haluaa enemmänkin pelejä kerralla. Wotr-pelaajien parrankasvu ja juuston keräily on Suomessa vielä lapsenkengissään, joten turneeseen mahtuu hyvinkin kokemattomiakin.

http://www.nopat.fi/2011/tapahtumat/war ... 4-ja-21-5/

Wanha Herra T

Viesti Kirjoittaja Wanha Herra T »

Joo, tervetuloa mukaan vaan.

Avaan tänne oman otsikon aiheesta ja Villekin laittoi linkin.

Teemu
Teemu Kujala alias Wanha Herra T
[email protected]
- pikku-ukkopelaaja jo vuodesta 1988
Wanha Herra T

Viesti Kirjoittaja Wanha Herra T »

Ensi keväälle on taas WotR-kampanjaa suunnitteilla:

http://www.nopat.fi/2012/tapahtumat/kev ... maluonnos/

Edellisen kampanjan ja mega-pelin tunnelmia täältä:

http://www.nopat.fi/2012/turnaukset-ja- ... pputaisto/

Tervetuloa mukaan!

Lisaätietoja voi kysellä YV:llä tai maililla multa. Tai tsekata www.nopat.fi

Teemu
Teemu Kujala alias Wanha Herra T
[email protected]
- pikku-ukkopelaaja jo vuodesta 1988
juuppeli

Viesti Kirjoittaja juuppeli »

alffi kirjoitti:Ollaan pienen kaveriporukan kanssa ettimässä War of the ring pelaajia, jotta saataisiin erillaisia armeijjoita vastaan ja suurempia pelejä. Ollaan yleisesti pelattu Helsingin GW:ssä, mutta ei sielläkään paljoa muita pelaajia näy, joten missä maan raossa kaikki pelaajat ovat ???

Ilmotelkaa
Vaikka Kangasalta oon. olen kyllä vähän ihmetellyt missä on kaikki Wotr:n pelaajat on kun olen GW:ssä käynyt.
Pelaan itse Gondorilla ja Isengardilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”