Bretonnia v.s Tomb Kings
Bretonnia v.s Tomb Kings
Miten voittaisin breteillä tomb kingit.En ole pellannut ikinä tomb kingejä vastaan että miten voittaisin ne
- Half-breed
Re: Bretonnia v.s Tomb Kings
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 13&t=37032
Kannattaa lukea tiedotteet aina ensin, niin tietää mitä tekee, ja saat järkeviä vastauksiakin nopeammin.
Kannattaa lukea tiedotteet aina ensin, niin tietää mitä tekee, ja saat järkeviä vastauksiakin nopeammin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Peli on 2000p ottelu ja mä pelaan:
Lords:(Green knight kannataako),Prophless of the lady 4v wizard ja Brettonnia lordia
Core units:Knights of the realm 2x12,peasant bowmen 1x20
Special units:Questing knights 1x12 Grail religuae with battle pilgrims 1x6
Rare units:Field Crebuchet 2
Vatustajan modeleita en tiedä.
Veikkaan että vastustaja ei liiku hieropatralla mihinkää koska olettaa että liikun sen alueelle ja se saa ampua mua ihan vapaasti.
Maastoa en vielä tiedä.
Ihan ok muistoja on yleensä mun taktiikka on ollut hakusessa mutta ampuminen on ollut vahvuus.
Lords:(Green knight kannataako),Prophless of the lady 4v wizard ja Brettonnia lordia
Core units:Knights of the realm 2x12,peasant bowmen 1x20
Special units:Questing knights 1x12 Grail religuae with battle pilgrims 1x6
Veikkaan että vastustaja ei liiku hieropatralla mihinkää koska olettaa että liikun sen alueelle ja se saa ampua mua ihan vapaasti.
Maastoa en vielä tiedä.
Ihan ok muistoja on yleensä mun taktiikka on ollut hakusessa mutta ampuminen on ollut vahvuus.
Viimeksi muokannut dani1000, Ti 19.06.2012 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- nice2beatU
ei luulis olevan vaikeeta gun lines voittaa sul on kuitenki paremmat kivilingot ja halvemmat archerit
ps. voisit vaikka kokeilla keskittää kaiken hierophanttii, jos se kuolee kaikki ottaa ld testäjä, joka magic phase ja porukkaa kaatuu.
ps. voisit vaikka kokeilla keskittää kaiken hierophanttii, jos se kuolee kaikki ottaa ld testäjä, joka magic phase ja porukkaa kaatuu.
Skorne is love, Skorne is life.
- Lord Mikke
dani1000 kirjoitti:Peli on 2000p ottelu ja mä pelaan:
Green Knight on sen päälle 250 pistettä, melkein kolmeasataa (armeija vaihtoi tänään omistajaa ja sitä kautta kirjakin, en nyt muista tarkkaa summaa), ja Prophetesskin n. 200 + itemit, niin et taida ainakaan molempia saada. 600 pisteeseen onnistuisi, mutta se edellyttää 2400 pisteen pelejä. Bretonnian lord/Green knight + Prophetess, sitten mukaan vielä damsel ja BSB.
Niin, kai olet muistanut BSB:n laittaa listaan? Se on pakollinen valinta.
Metsästä hyökkäävä Ethereal Bretonnian Lord on kyllä todella kiva yllätys jollekin TK:lle. Ei tuo taida kuolla, ellet päädy hyökkäämään liian ylimielisesti. Ei ne lordin statsit niinkään, vaan juuri se haamuleikki mitä se harrastaa.
Suosittelen muuten pelaamaan n. 2500 pisteen matseja. On se aina kivempaa kun on enemmän populaa kentällä.
Core units:Knights of the realm 2x15,peasant bowmen 1x20
Special units:Quesling knights 1x12 Grail religuae with battle pilgrims 1x6
No, katsotaas...
Ritarijunat toimii, bowit toimii, ja Trebuchetit ei voi olla toimimatta. Reliquae ei ole välttämätön millään tasolla. Stubbornikaan ei ole enää niin kova juttu, kun Steadfast on olemassa.
Pegasus Knighteille on aina käyttöä, ei olisi huono juttu jos vaikka vaihtaisit nuo yhteen sellaiseen ryhmään. 4-5 on sopiva koko.
Hyvä vaan, se olisi vaikeampi hoidella jos se lentelisi viitalla aina pakoon.
Hierophantin voi muuten mahdollisesti saada hyvin äkkiä alas: TK ei koskaan heitä irkkuja, joten otat Feedback Scrollin sen varalta että pelaaja heittääkin monta noppaa. Tosin tässä on vain se ongelma että TK luottaa varmaankin enemmän määrään kovien tuloksien sijaan, sillä incantaationit ovat perusnoppia, eivätkä suoraan mitään poweria. Voihan pelaaja yrittää muuten vain saada suurehkoa lukua nopillaan.
Maastoa en vielä tiedä.
Kyllä tuo ampuu riittävän paljon, että näin.
Bretonnian taktiikka on aika pitkälti, että eteenpäin vain, buffitaikoja pari kolme yksiköille, sitten hieman ammuntaa mukaan, ja loppu on lähistelyä. Näin joka kerta.
Peril of Warp
Feedbäckscrolli on aika turha TKta vastaan, welhot kun heittelee vaan 2 tai 3 nopalla spellejään, riippuen onko lord vai hero.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
mut tuli mieleen et jos vastustaja pelaa setraa ja monta woundii tarvii et se kuolee
- Half-breed
No sehän selviää kysymällä vastustajalta sitä.dani1000 kirjoitti:mut tuli mieleen et jos vastustaja pelaa setraa ja monta woundii tarvii et se kuolee
- nice2beatU
tai foorumilta...Half-breed kirjoitti:No sehän selviää kysymällä vastustajalta sitä.dani1000 kirjoitti:mut tuli mieleen et jos vastustaja pelaa setraa ja monta woundii tarvii et se kuolee
4 wound shetral ja 5 wound kärryl.
Ei kyl mä sen woundit tiesin mut se on vaikea tappaa ku on yhteensä 9 woudii...Mutta miten.
- nice2beatU
älä edes yritä se ei hintaansa nähden kovin hyvin tappele ja estää magejen ottamisen...dani1000 kirjoitti:Ei kyl mä sen woundit tiesin mut se on vaikea tappaa ku on yhteensä 9 woudii...Mutta miten.
- Half-breed
Koska se ei ole hyvä tappelija, niin vie joku sen luo joka on hyvä tappelija ja tapa se. Ei sun täydy kuitenkaan yheksästä haavasta mennä läpi, vaan riittää että nirhaat itse Setran.dani1000 kirjoitti:Ei kyl mä sen woundit tiesin mut se on vaikea tappaa ku on yhteensä 9 woudii...Mutta miten.
- Kaapelikala
Settralla on myös iso auto, jolloin esim. leveä ritarilauma saa siihen uskomattoman määrän iskuja. Pelastaa se toki voi itsensä haasteella, mutta eihän sitä tartte ottaa vastaan.Half-breed kirjoitti:Koska se ei ole hyvä tappelija, niin vie joku sen luo joka on hyvä tappelija ja tapa se. Ei sun täydy kuitenkaan yheksästä haavasta mennä läpi, vaan riittää että nirhaat itse Setran.dani1000 kirjoitti:Ei kyl mä sen woundit tiesin mut se on vaikea tappaa ku on yhteensä 9 woudii...Mutta miten.
Jos pelissä on Settra, on sulla elämä huomattavasti helpompaa. Saat enemmän nuolia, kiviä ja boltteja vastustajan naamaan, kun hänellä ei ole yhtään pappia messissä. Myöskään kukaan ei ole nousemassa kuolleista kovinkaan herkkään.
Kaipa olette huomanneet, ettei Settraa edes voi ottaa mukaan 2000p peliin, kun maksaa >500p. Vasta 2500 pinnaan tuon saa.
- jupu_pupu_mies
Kaapelikalalle varmaan sopis prosenttilaskujen kertauskurssi.
- Kaapelikala
Peruste, kiitos.jupu_ kirjoitti:Kaapelikalalle varmaan sopis prosenttilaskujen kertauskurssi.
Settra maksaa 625 pistettä. 25% 2000 pisteestä on 500 pistettä. 625 pistettä 2000 pisteestä on 31,25%.
2500 pisteestä 25% on 625 pistettä. Settra maksaa 625 pistettä.
Toki jos saan pelata herohammeria, ottaisin erittäin mielelläni sen gaziljoonan eeppistä mättösankaria, enkä välittäisi mitään mistään pisterajoituksista.
Mennään sääntökirjan sivulle 134 kohtaan "The Army List". Tämän alla on kohta "Unit Categories", jonka alla kohta "Lords". Tämän alla lukee näin: "You can spend up to 25% of your points on Lords". Jos jupu osaa lukea ja ymmärtää, tietää mitä tämä tarkoitta. Joten ei Settraa alle 2500 pinnan peleihin.
- jupu_pupu_mies
Facepalm for me. En huomannut tota suurempi kuin merkkiä. Joo ei mitään jatkakaa itse kun en molemmista armeijoista juuri mitään tiedä niin en sanokkaan mitään.