"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wave/Falcon Fire Dragoneille, ja pelityyleistä

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Joo-o

Wave/Falcon Fire Dragoneille, ja pelityyleistä

Viesti Kirjoittaja Joo-o »

Jees eli otsikko tiivistää melko hyvin. Hakisin mielipiteitä+perusteluita, kumman laittaisitte. Mielestäni lohareitten peluutustyylistä on kyse. Itse käytän falconeissa dragoneita DAVU:jen sijaan ja direjä waveissa, koska peluutan 2x10 bladedirejä suorittavana elimenä waveissa eldradin kera.Lohareita pelaan taustalla torjumassa lähestyvät vehiclet, ja mahdollisesti poimimassa tankkeja pelin keskivaiheilla, kun tuliplatform-falconit ovat edenneet edemmäs kentällä. Aggro riippuu tietysti vastustajasta. Olen kokenut turnauksissakin tämän toimivan, melko hyvinkin. Lohikäärmeet yleensä jopa selviävät peleistä ja hyvin suurella onnistumisprosentilla suorittavat. Kuitenkin suuressa internetissä näkee dragoneita peluuttavan aina waveissa, ja aina poimimassa tankkeja 2:lla vuorolla, tai 1:llä tasoittavalla, melko suicide-bomber tyyliin. Kumpaa itse suositte, miten käytätte, ja miksi näin?

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”