"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysyisin tosta keihäs sauruksista

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tankki

Kysyisin tosta keihäs sauruksista

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Kannattaako niitä ottaa peliin ollenkaan, kun minun englannin kielen taidolla sain sellaisen käsityksen saurusten predator frighter kyvystä,
että ne iskis vain kerran per saurus jolla on keihäs, onko näin??
Eli kannattaako keihäs sauruksia sit lopulta ottaan mukaan, ku ne maksaa 14 pistettä.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Se takarivi lyö vain kerran, tai siis se seuraava. Eli viiden levyinen keihäsyksikkö lyö: 11(2x5+1)+5 = 16 kertaa...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Nane

Viesti Kirjoittaja Nane »

Tuohan se 4/5 attackia lisää joten kyllä kannattaa nyt ainaki yhelle regimentille ottaa.
Ka'tala

Viesti Kirjoittaja Ka'tala »

Riippuu siitä mitä Markkia niille antaa. Se +1 attack chargessa on ainakin aivan turha keihäsyksikössä, kun taas se +1 armour save on aika kohtuullisen hyvä.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Makuasia. Joku haluaa enemmän hyökkäyksiä, minä itse puolestani haluan paremman saven (4+ vs 5+) joten otan 2 pistettä halvemmat hand weapon-liskot. Tosin osasyynä saattaa olla se että massiiviset Saurukset näyttävät minusta tyhmiltä ohuiden hammastikkujen kanssa.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”