Wave Serpant, millä washilla?
Wave Serpant, millä washilla?
Tarvitsen apua!
En tiedä mitä washia tarvitsen mun Wave Serpantia varten tai mun armeijaa varten. Siksi kysy teitä. http://thehazardgamer.webs.com/apps/pho ... d=10887672 <--- kuvat löytyy tuosta. Siinä on vaan Wave Serpantista kuva ja älkää välittäkö nimestä. Maalaan mun Eldarit Il-Kaithe mukaan mutta pitää olla washi myös! Osallistun Major 40k turnaukseen ja siellä maalausarvosteluun tarvitsee washia. Kertokaa plz mitä washia!
Etsin vähän sekotus tummaasta ja valeesta
En tiedä mitä washia tarvitsen mun Wave Serpantia varten tai mun armeijaa varten. Siksi kysy teitä. http://thehazardgamer.webs.com/apps/pho ... d=10887672 <--- kuvat löytyy tuosta. Siinä on vaan Wave Serpantista kuva ja älkää välittäkö nimestä. Maalaan mun Eldarit Il-Kaithe mukaan mutta pitää olla washi myös! Osallistun Major 40k turnaukseen ja siellä maalausarvosteluun tarvitsee washia. Kertokaa plz mitä washia!
Etsin vähän sekotus tummaasta ja valeesta
Viimeksi muokannut Waltio, Ti 01.02.2011 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
Re: Wave Serpant, millä washilla?
Olisi hyvä tietää mitä sävyä figullesi haet.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- 'Neljäviitonen
Sinistä ja vihreää; ei voi mennä pahasti metsään. :)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Se on liila. Mun kamera on surkea, en tiedä miten se meni siniseks :D
- 'Neljäviitonen
Niinpä taitaakin olla lilahtava juu, mutta voi siihen silti sinistä washia laittaa.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Totta, kumpaa suosittelet?
- Kaapelikala
Oisko vihreä vihreälle, sininen violetille mitään? Ei vain yhtä washia ole pakko käyttää.
- Half-breed
Jos vain yhtä washia haluaa käyttää, eikä sen saa olla liian tummaa, tai vaaleaa, niin ainakin itse liputan Ogryn Fleshin puolesta. Käytännössä se on kuin vaalea Devlan Mud.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.