Clay shaper?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
banks

Clay shaper?

Viesti Kirjoittaja banks »

Hei,

Olen paljon huomannut netissä ihmisten käyttävän tälläisiä silikoni?päisiä skulptaus työkaluja ja itse olen greenstuffini muokannut aina tollasilla perus metallisilla.

Nyt tekis mieli päästä kokeileen, ainakin näyttää tulevan smoothia pintaa...mutta mistä näistä saa (mielellään suomesta) ? Tai miksikä näitä ees sanotaan suomeksi? netistä löytyy ulkolaisista kaupoista paljon nimellä clay shaper...

Vähän sekava viesti mutta toivottavasti joku osaa kertoa mistä näitä saa.

Ja loppuun vielä linkki jos jäi täysin epäselväksi.http://artequipment.nazwa.pl/allegro/foto/15080.jpg

-banks
Life is not necessarily happy
Death is not necessarily painful
Runt

Re: Clay shaper?

Viesti Kirjoittaja Runt »

Itse ostin silikonikärki muovailusetin hopeasavi.fi osoitteen kautta, samalla kun tilasin skulppaus setin. Kait näitä muualtakin saa mutta siinä yksi paikka ainakin. Kannattaa selata liikkeen muukin tarjonta jos työkalupuolella on muutakin tarvetta. Firmasta löytyy pinsettejä veitsiä sivuleikkureita jne...
Eivät nuo aivan välttämättömiä ole, mutta ovat ne paikassaan kyllä olleet käteviä kun pinnasta on pitänyt saada tasainen. Tosin kokeilemalla oppii käyttämään parhaiten.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
snu

Viesti Kirjoittaja snu »

Hyvin varustetuista taiteilutarvikeliikkeistä voi löytää. Hintaa tuollaiselle ihan pienellekin tulee Suomessa helposti yli 8€, ulkomailta tilaamalla saa halvemmalla, ainakin jos enemmän ostaa.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

snu kirjoitti:Hyvin varustetuista taiteilutarvikeliikkeistä voi löytää. Hintaa tuollaiselle ihan pienellekin tulee Suomessa helposti yli 8€, ulkomailta tilaamalla saa halvemmalla, ainakin jos enemmän ostaa.
This.

Esim. Helsingissä Tempera myy moisia, sieltä olen omani ostanut. Varmasti löytyy muistakin taiteilijatarvikekaupoista.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Littilätistäkin on aina silloin tällöin saanut muutamalla lantilla. Kirjakauppojen taiteilija-osastot, askarteluliikkeet jne. on kanssa hyviä paikkoja kysellä.
Marcholio

Viesti Kirjoittaja Marcholio »

Onko kellään kokemuksia noista? onko ostamisen arvosia?
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...

ei millään pahalla mut silleen...
St. Apollo

Viesti Kirjoittaja St. Apollo »

Marcholio kirjoitti:Onko kellään kokemuksia noista? onko ostamisen arvosia?
Itsellä on kaks, yksi iso pyöreä kulmalla ja toinen jossa on kaks päätä: terävä veitsimäinen ja terävä kartiomainen (molemmat päät pyöreitä). Käytän niitä kun pitää silottaa pintaa tai sitten laittaessa tavaraa koloihin.
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!

Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”