Terve, olen aloitteleva Space wolf pelaaja (pelejä takana noin vajaat 10). Olen jo pitkään modaillut 2000 pisteen listaani ja nyt vaikuttaa siltä, että se alkaisi olemaan edes vähän kilpailukykyisempi.
Hauskalta lista ainakin vaikuttaa :) Tätä uusinta versiota en ole vielä kokeillut kentällä. Nyt kaipailisin vähän feedbackiä :) Kaikki kommentit aivan kaikilta ovat tervetulleita.
Elikkä tässä on kyseinen, kahden Land Raiderin, 2000 pisteen lista:
HQ
Rune Priest CoS 110 (Priestin kyvyt olen aina valinnut riippuen tulevasta vastuksesta)
DEDICATED
Rhino 35
Rhino 35
Land Raider Redeemer MG,EA 265
TROOPS
10 Grey Hunters, 2 Meltag, 1 Standard, 1 MotW, 1 Wolf Guard PF (Grey Hunters 180)------------------------------------------------ Riding in Land raider Crusader
9 Grey Hunters, 1 Meltagun 1 Standard, 1 MotW, 1 Wolf Guard PF (Grey Hunters 165)------------------------------------------------ Rhino
9 Grey Hunters, 1 Meltagun 1 Standard, 1 MotW, 1 Rune Priest (Grey Hunters 165)------------------------------------------------ Rhino
ELITE
5 Scouts, Meltagun 85
3 Wolf guard 3x PF 84 --------- Leading: Grey hunter(LRC team),Grey hunter ,scouts
5 Terminators 2x combi-plasma/power weapon
1x combi-melta/chainfist 210
1x flamer/Power Weapon
1x combi-melta wolf claw
HEAVY
Long Fang 6,5RL, 1Sgt 140
Long Fang 6,5RL, 1Sgt 140
Landraider Crusader MG, EA 275
Pisteet: 1889
Kuten huomaatte niin minulla olisi vielä käytettävissä 111 pistettä (pelaan lähinnä kavereiden kanssa, joten pieni ylitys ei myöskään haittaa).
Olen tässä pohtinut kuinka käyttäisin jäljellä olevat pisteet. Trooppejahan listalla on aika vähän.. Ajattelinkin, että ostaisin 5 Grey Hunteria ja niille Razorbackin (HB). Tämä maksaisi 115
pistettä.
Vai mitä sanoisitte jos lisäisin 1-2 Land Speederiä?
Kuten mainitsin KAIKKI apu on tarpeen ja yrittäkää kestää mikäli listassa näkyy jotain aloittelijan virheitä. Olen tarkastanut sen toki moneen otteesseen, joten sen pitäisi olla täysin laillinen.
Kiitos jo näin etukäteen.
Blood Claw kaipailee palautetta 2k listan kanssa
- Haizelhoff
- Valvoja
Re: Blood Claw kaipailee palautetta 2k listan kanssa
Kyl joo huntterit flamul ja razoril vois olla timmi vetäsy.
Entäs toinen ryhmä scoutteja? tai sitten tosiaan speederit...
Hakkaa päälle susipoika!
Kiitos viesteistä Haizelhoff ja Shawant.
En tullut edes ajatelleeksi, että voisin yrittää mahduttaa toisen Scout ryhmän jotenkin mukaan. Nyt kun on noi elite force slotit vaan täynnä. Tosin toi yksinäinen Scout ryhmä on vähän outolintu sillä luotan aina siihen, että heitän 3-6 ja näin pääsisin uimaan vihun liiveihin. Jos epäonnistun heitossa jää noi scoutit huomattavasti heikompaan asemaan.
Sit toi Trooppien vähyys vähän pelottaa, joten mietin nyt tosissani tota Razorback yhdistelmää.
Tosin jos poistaisi tuon yhdenkin Scout ryhmän niin sitten olisi pisteitä varastossa sellaiset 196. Niillä jos hommaisi Land Speeder Squadronin. Tosin taas mietityttää toi Trooppien vähyys :(
Mites teillä troopeja tollasessa 2k listassa? Entä HQ charruja? Onko yhden HQ:n valitseminen vähän hölmöä kun kyseessä on 2k lista?
Kiitos palautteesta.
En tullut edes ajatelleeksi, että voisin yrittää mahduttaa toisen Scout ryhmän jotenkin mukaan. Nyt kun on noi elite force slotit vaan täynnä. Tosin toi yksinäinen Scout ryhmä on vähän outolintu sillä luotan aina siihen, että heitän 3-6 ja näin pääsisin uimaan vihun liiveihin. Jos epäonnistun heitossa jää noi scoutit huomattavasti heikompaan asemaan.
Sit toi Trooppien vähyys vähän pelottaa, joten mietin nyt tosissani tota Razorback yhdistelmää.
Tosin jos poistaisi tuon yhdenkin Scout ryhmän niin sitten olisi pisteitä varastossa sellaiset 196. Niillä jos hommaisi Land Speeder Squadronin. Tosin taas mietityttää toi Trooppien vähyys :(
Mites teillä troopeja tollasessa 2k listassa? Entä HQ charruja? Onko yhden HQ:n valitseminen vähän hölmöä kun kyseessä on 2k lista?
Kiitos palautteesta.
Noi wolfguardit on kyllä kaikki yhtä slottia.Vaikka niillä olisi lantikka ja eri panssareita.Joten kyllä sulla 1 elite slotti on jäljellä.
En harrasta uniikki charruja.Mulla on yleensä jo 1500p peleissä 4 trooppia,joten ainakaan vähemmillä troopeilla en lähtis 2k peleihin.
En harrasta uniikki charruja.Mulla on yleensä jo 1500p peleissä 4 trooppia,joten ainakaan vähemmillä troopeilla en lähtis 2k peleihin.
Hakkaa päälle susipoika!