Mulla on siis puunhalaajia 2400 armeija.
Glade Riders - 16 kpl
Glade Guards - 20 kpl
Dryads - 24 kpl
Tree kin - 4 kpl
Warhawk rider - 3 kpl
Noble
Highborn
Spelweaver
Treeman
Noh, kaverilla on vasta Island of blood, tarvittaessa pelaan vaan noin 1000 pisteisellä, eli puolitan kaikki mitä tos on.
Elikkäs mikä olisi hyvä taktiikka?
Katos pelottaa että puu ukkelini kuolee kun se ampuu Warpfire throwerilla!
Miten selviäisin?
Welffit rottien armoilla
Welffit rottien armoilla
Money cant buy life.
- Bob Marley
- Bob Marley
Re: Welffit rottien armoilla
Aivan tarkkaan muista mitä IOB rotilla sisälsi, mutta muistaakseni esmes ampujia ei tullut.
Kaukaa pehmitys toiminee, eikä ison pölkyn tarvi välttämättä yksinäistä throweia pelätä (kertalaakin mahku on suht pieni), pysy kauempana jos pelottaa.
Iso maagi lifella pitää jopa t3 hulttiot pystyssä rottia vastaan.
Kaukaa pehmitys toiminee, eikä ison pölkyn tarvi välttämättä yksinäistä throweia pelätä (kertalaakin mahku on suht pieni), pysy kauempana jos pelottaa.
Iso maagi lifella pitää jopa t3 hulttiot pystyssä rottia vastaan.
I am who I pretend to be
- Half-breed
Re: Welffit rottien armoilla
Tulee IoBissa korohoro ja fleikka. Molemmat eivät sitten ole sen verta ikäviä kapistuksia, että halolla pitäisi välittää asiasta. Etenkin kun welffeillä ei tee tiukkaa ampua kyseisiä tiimejä pois maisemaa pilaamasta.
Muutoin olen hiukan skeptinen, että IoBin rotista saisi laillista 1k listaa tehtyä. Lopuksi vielä ihan 100 % varman taktiikan väsääminen on täysin mahdotonta, joten yksityiskohtaisten neuvojen saamiseksi olisi hyvä tietää hieman speksejä pelistä ja vastustajasta. Muutoin neuvot jää aika yleiselle tasolle.
Muutoin olen hiukan skeptinen, että IoBin rotista saisi laillista 1k listaa tehtyä. Lopuksi vielä ihan 100 % varman taktiikan väsääminen on täysin mahdotonta, joten yksityiskohtaisten neuvojen saamiseksi olisi hyvä tietää hieman speksejä pelistä ja vastustajasta. Muutoin neuvot jää aika yleiselle tasolle.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.