Space Wolves wolf lord on ostanut wargeariksi 2 fenrisian wolfia ja liittynyt toiseen unittiin. Tätä uniittia ammutaan ja se kärsii woundeja. Jos woundit annetaan fenrisian wolfeille ja ne kuolevat, lasketaanko näiden kuolema siihen 25% casyalty shooting phasen aikana jolloin pitää ottaa morale testi?
Itse sanoisin että lasketaan koska ne ovat osa uniittia, kaveri sanoo että ei lasketa koska ne ovat wargearia eivätkä siten ole oikeita modeleja.
Fenrisian wolves wargearina ja casualtyt
Re: Fenrisian wolves wargearina ja casualtyt
"Fenrisian Wolves bought as wargear are separate models with their own profile and the unit type 'beasts'."
Kyl mä noi laskisin unitin kokoon ja siten myös 25% panic check limittiin. Erillisiä modeleita ovat kuitenkin. Kannattaa pitää wolf lordi ld-rerollilla mukana siis.
Kyl mä noi laskisin unitin kokoon ja siten myös 25% panic check limittiin. Erillisiä modeleita ovat kuitenkin. Kannattaa pitää wolf lordi ld-rerollilla mukana siis.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
-
Sami Jumppanen
Re: Fenrisian wolves wargearina ja casualtyt
Tau:n dronet ovat myös wargearia ja ne selkeästi aiheuttavat ld. testin, jos niitä kuolee tarpeeksi.Kimsi kirjoitti: Itse sanoisin että lasketaan koska ne ovat osa uniittia, kaveri sanoo että ei lasketa koska ne ovat wargearia eivätkä siten ole oikeita modeleja.