"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Toinen armeija?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
joku vaa

Toinen armeija?

Viesti Kirjoittaja joku vaa »

Siirtäkää oikeaan osastoon,jos on väärässä paikassa.

Olen n.vousi sitten aloittanut ogreilla,ja nyt alkaisi armeija olemaan sopivissa mitoissa(3-4k),niin olen päättänyt,että kunhan saan loput vähät projektit valmiiksi voisin aloittaa toisella armeijalla,mutten osaa oikein päättää millä.Haluaisin mahdollisimman samanlaisen,tai erilaisen armeijan(käpsät,O&G,liskot ja WoC on jo varattu meidän peliporukassa,joten en viitsi niillä aloittaa)
olen itse miettinyt TK:ta tai Demoneita,mutta ideoita/mielipiteitä...anybody.
FaBa:
W/D/L
Ogre Kindoms:
17/5/6
Deamons of Chaos:
9/0/0
High Elves:
5/1/2
40k:
Chaos Deamons:
6/4/0
laskenta aloitettu 1.11.2010
thamus

Re: Toinen armeija?

Viesti Kirjoittaja thamus »

Tk tai Demonit molemmat on hyviä aika erilaisia sinensä, demoneiden huono puoli on että ei ole noita pitkän matkan yksiköitä mutta toisaalta haittaako tuo.
Oletko millaisella päässy pelaa?
Tykkäätkö tykitellä etäältä vai lähistelystä vai sekä että?
Kääpiöt ois aika kiva niiden aseisen takia.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Sampuz

Viesti Kirjoittaja Sampuz »

Ite oon harrastanu vajaa vuoden ja on jo neljää armeijjaa ollu... mutta vain yksi on säilynyt ÖRKIT! Mutta itse asiaan... tombbareillehan tulee ihan pian uusi kirja myyntiin :) ja myös kaikki ne kivat uudet figut, ommuute hienoja :D .Tombbarit ainakin on ihan erilaisia kun ogret... sanoisimpa että tk
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Mites Empire tai haltiat? Itse olen Empireä kerännyt melko kauan ja siihen tykästynyt. Monipuolinen ja mukava armeija pelata.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”