HI EVERYBODY!
Tämä on ollut jo vuosia tarkoitus aloittaa, mutta ei ole vain viitsinyt... Mutta lopulta se alkaa. Eli tämä on oleva minun blogini täällä sotussa, jossa esittelen figuja, wippejä sekä ideoitani. Mainittakoon etukäteen, etten sitten aio sietää pelkkiä kusipäitä ja trolleja, joten jos jokin figuni/WIP-tekeleeni/ ideani tai jokin sanomani ei miellytä tai ärsyttää, pyydän, perustelkaa kantanne älkääkä vain raivotko.
Rakentava kritiikki, ehdotukset ja kehut ovat kaikki suotavia ja toivottuja.
Koska en vielä ihan heti saa kameraani käyttööni, listaan tähän erillaiset armeijani, joista kaikista tulen lähes melko varmasti laittamaan kuvia tänne. Ehkä.
Vielä sen verran sanottakoon, että olen rehellisesti sanottuna intohimoinen konvaaja mutta hidas maalari, joten pyydän teiltä kärsivällisyyttä mitä tulee maalattujen töiden esittelyyn. Lisäksi minulla on useita figuja, jotka tein vain siksi koska halusin sen sijaan, että olisivat armeijaa varten. Tämän kyllä mainitsen jokaisen sellaisen kuvan kohdalla.
Mutta paskanjauhanta sikseen, tässä ovat armeijani joita teen tällä hetkellä:
Warriors of Chaos (alkuperäinen ja ensimmäinen aloittamani armeija, joka alkoi kauan sitten hordes of chaos-bookin aikaan)
Blood Angels (tämä poppoo on ollut kaaosmarsuja, perus marsuja, space wolfeja, taas kaaosmarsuja ja lopulta blood angeleita)
Imperial Guard
Empire (FABa)(tämä on vasta aloitettu, figut tulevat olemaan aika sekalaisista lähteistä)
Dark Eldar (oma tekeleeni, jossa ei tällä hetkellä ole yhtäkään figua Dark Eldar-rangesta)
Skaven (vasta saanut figut, joten ei hetkeen aikaan tule tästä poppoosta tietoja)
Siinä ne ovat, Pistän uppia luultavasti jo tämän päivän aikana. Hyvät jatkot. Ja ai niin, Hyvää Vappua!
EDIT:Tänään selvisi että olen joko surkea valokuvaaja tai minun vanha kamerani on peeseestä. Luultavasti molempia. Anyway, kuvia tulee vasta muutaman päivän päästä. Pahoitteluni.
Hulluus Kukkii, eli Bringer-of-Doomin figuja
-
Bringer-of-Doom
-
Bringer-of-Doom
Re: Hulluus Kukkii, eli Bringer-of-Doomin figuja
Ei perkele että näiden kuvien kanssa on kestänyt. Siis ihan oikeasti. Sori :(
Mutta nyt, pienen ikuisuuden jälkeen, tässä on mun figujani.
25 Marauders of Tzeentch. Huudetaanpas samoin kun kaaosta peluuttaessa;
TZEENTCH PELASTAA!!(Mikä tapahtuu yllättävän usein, kauan eläköön 5+ wardi :) )
Tässä olisi ensin Yleisesti yleiskuva yksiköstä.Yleisesti.

Isompi yleiskuva
Kuvaa perusrivimiehistä. Jokaisen kilvessä on jonkin sortin free handit (paitsi muutama poikkeus).

Isompaa kuvaa rivimiehistä
Kuvaa kessusta ja eturivistöstä
Että näillä aloitellaan. Pistän lisää kuvia kunhan ehdin. Ja pyytäisin huomioimaan, että figut ei ole vielä kokonaan maalattuja, joten älkää nyt ihan heti tyrmätkö. Odottakaa nyt ainakin 5 sekuntia ensin :)
EDIT:Holy shit! Sain vaivalloisen prosessin jälkeen oikeasti laitettua kuvan tänne sivulle! Woohoo!!1!
Mutta nyt, pienen ikuisuuden jälkeen, tässä on mun figujani.
25 Marauders of Tzeentch. Huudetaanpas samoin kun kaaosta peluuttaessa;
TZEENTCH PELASTAA!!(Mikä tapahtuu yllättävän usein, kauan eläköön 5+ wardi :) )
Tässä olisi ensin Yleisesti yleiskuva yksiköstä.Yleisesti.

Isompi yleiskuva
Kuvaa perusrivimiehistä. Jokaisen kilvessä on jonkin sortin free handit (paitsi muutama poikkeus).

Isompaa kuvaa rivimiehistä
Kuvaa kessusta ja eturivistöstä
Että näillä aloitellaan. Pistän lisää kuvia kunhan ehdin. Ja pyytäisin huomioimaan, että figut ei ole vielä kokonaan maalattuja, joten älkää nyt ihan heti tyrmätkö. Odottakaa nyt ainakin 5 sekuntia ensin :)
EDIT:Holy shit! Sain vaivalloisen prosessin jälkeen oikeasti laitettua kuvan tänne sivulle! Woohoo!!1!