Vyö?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Riio-Kola

Vyö?

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Niin eli kysymykseni kuuluu: Miten tehdä vyö Inquisitor kokoiselle figulle? Itse ajattelin maalarinteippiä ja siihen liimata osia, kuten putkia jotka esittävät panoksia etc. Mutta onko teillä muita ehdotuksia? Mitä?
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

GS?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Riio-Kola

LAndE kirjoitti:GS?
Jos Green stuffia tarkoitat niin ei tule mitään unohdinkin mainita sen tuossa eli ei GREEN STUFFIA!
Adnate

Viesti Kirjoittaja Adnate »

Pieni pala kangasta? Purkkaa? (voi menna pieni hetki että kovettu :))
Panokset voisi varmaankin tehdä pyöreästä naulasta, napsii siitä sopivan kokoisia palasia. Tommoset tuli mieleen. Toivottavasti sait tästä uusia ideoita.
Riio-Kola

Purkasta taidan ihan suosiolla luopua ja miksikäs ei tekisi panoksia tarpeeksi pienistä nauloista, mutta taidan vielä pysyä maalarinteipin puolella koska kangas ei näytä hyvältä maalatun figun päällä koska sitä ei ole maalattu enkä ala kangasta maalaamaan :wink: Vielä voisitte kertoa mistä tekisin soljen vyöhön? Itse ajattelin vain tehdä siihen jonkun solmun tapaisen (mikä kyllä on aia vaikeaa) :D
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

maalarinteippi taitaa olla liian ohutta siihen hommaan jollet laita 3kerrosta. :D
Dae

Viesti Kirjoittaja Dae »

Yksityiskohdille (soljet yms.) saat kyllä heittää hyvästi, jos et aio green stuffiin koskea... Aika säätämistä varmaan on noitten muitten materiaalien kanssa. -___-
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”