Man-O-Warit kannattavia?
Man-O-Warit kannattavia?
Eli ovatko Man-O-War Demolition Corpsit kannattavia? Kyseessä on melkolailla light warjackeja vastaava pistehinnaltaan kallis khadorin eliitti yksikkö.
- Ihme_apina
Re: Man-O-Warit kannattavia?
Casterista riippuen.. kyllä.
Tällä hetkellä kyllä khadorin tehokäyrissä melko häntäpäässä, mutta Wrathissä tulee kuukauden-kahden päästä ainakin jotain bikku boosteja.
Eri M-o-W unitit myös toteuttavat todella erilaisia rooleja pelipöydällä, joten ehkä pitäisi puhua "kannattavuudesta" yksikkö kerrallaan.
Itse pidän pelkästään M-o-Wien visuaalisesta lookista niin paljon että käytän niitä.
PS: Jos aiot ostaa niin pian on tulossa muoviset versiot uniteista, joten jos muovi on metallia mieluisampaa niin kannataaa ehkä odotella hetki.
Tällä hetkellä kyllä khadorin tehokäyrissä melko häntäpäässä, mutta Wrathissä tulee kuukauden-kahden päästä ainakin jotain bikku boosteja.
Eri M-o-W unitit myös toteuttavat todella erilaisia rooleja pelipöydällä, joten ehkä pitäisi puhua "kannattavuudesta" yksikkö kerrallaan.
Itse pidän pelkästään M-o-Wien visuaalisesta lookista niin paljon että käytän niitä.
PS: Jos aiot ostaa niin pian on tulossa muoviset versiot uniteista, joten jos muovi on metallia mieluisampaa niin kannataaa ehkä odotella hetki.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Selvä. Kysyin lähinnä sen takia kun tuli jo moisia poimittua mukaan Puolenkuun peleistä heräteostoksena ja mietin kannattaako noita käyttää. Mulla taitaa olla noiden vanha kortti kun se kapitan ja kaksi normaalia maksaa pisteissä sen mukaan 54pts ellen saanut väärää käsitystä. Pitääkin jossain vaiheessa ostaa khadorin kortit.
Jep vanhat pistehinnat ovat, varsinkin kun edellisessä laitoksessa pystyi ryhmään ostamaan yksittäisiäkin jäseniä lisää minimi ja maksimikoon lisäksi. Itse pidän Man-o-Wareista mutta useimmiten ulkoilutan niitä eIruskin ja eVladin kanssa. Iruskin Martial Discipline ja Total Obedience muuttavat varsinkin Shocktroopperien ja Bombardierin toimivuutta reilusti koska Tough tuo lisää kestävyyttä Shocktrooppereille jotka voivat luoda seinämän jonka läpi sitten Bombardierit ja miksei muutkin ampuvat yksiköt voivat ampua Martial Disciplinen avulla. Samoin Tactical Supremacy antaa lisää nopeutta molemmille melee MoW-yksiköille. eVlad taas tekee jo valmiiksi kovaa lyövistä Demolition Corpseista vielä kovempia ja nopeampia featillään, tosin monet vannovat mielummin nopeampien yksikköjen perään.Mecha kirjoitti:Selvä. Kysyin lähinnä sen takia kun tuli jo moisia poimittua mukaan Puolenkuun peleistä heräteostoksena ja mietin kannattaako noita käyttää. Mulla taitaa olla noiden vanha kortti kun se kapitan ja kaksi normaalia maksaa pisteissä sen mukaan 54pts ellen saanut väärää käsitystä. Pitääkin jossain vaiheessa ostaa khadorin kortit.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.