Elikkä aloitin 40-tonnisen viikonloppuna Assault on Black Reachilla ja ajattelin kysyä paria asiaa:
Mistä löytäisin muidenkin kuin Ultramariinien jaoston maalausohjeita?
Mihin ne pienet pääkallot ja hylsykasat tulevat? Figujen jalustoihinko?
Onko Dreadnoughtin jalustassa valmistusvirhe koska siinä ei ole reikiä figun "jalkatapeille"?
Tuossa taisi ne asiat jotka tällä hetkellä mietityttävät. Takaisin kokoamisen maalauksen pariin...
Aloittelijan Kysymyksiä Black Reachista
Aloittelijan Kysymyksiä Black Reachista
1500pt 2/1/2
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Re: Aloittelijan Kysymyksiä Black Reachista
Googlaa "How to paint space marines" tai "painting marine chapters"Sivious kirjoitti: Mistä löytäisin muidenkin kuin Ultramariinien jaoston maalausohjeita?
kyllä, jalustoihin voi laittaa jos tahtooMihin ne pienet pääkallot ja hylsykasat tulevat? Figujen jalustoihinko?
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
- Kaapelikala
Lexicanumissa on lista chaptereista, tosin maalausohjeita ei ole. Googlesta löytyy juurikin esim. "how to paint space marines". Dakkadakkassa on muutamia videoita Les Bursleyltä.Mistä löytäisin muidenkin kuin Ultramariinien jaoston maalausohjeita?
Juu, jos tahtoo.Mihin ne pienet pääkallot ja hylsykasat tulevat? Figujen jalustoihinko?
Ei ole virhettä. Joudut reiät tekemään itse esim. veitsellä.Onko Dreadnoughtin jalustassa valmistusvirhe koska siinä ei ole reikiä figun "jalkatapeille"?
Okei kiitti
edit: ja ainahan sitä voi itse soveltaa vai mitä ;p
1500pt 2/1/2
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Kyllä. Maalaa vaikka sateenkaaren väreillä ja koristele alustat pikkuruisilla nallekarkeilla ja hattaroilla jos siltä tuntuu.Sivious kirjoitti:Okei kiitti
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.