"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

käykö FB gobot 40k grotteina?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
xxxxxxx

käykö FB gobot 40k grotteina?

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Voiko muovisia FB Goblineja käyttää Grotteina? Onko ne liian hyvin varustetun näköisiä? Olisiko niille vaikea konvertoida pyssyt?
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Lyhyesti ja ytimekkäästi JOO ja EI
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

Kyllähän se periaatteessa käy.. Eihän ne FB gobot oo mitää kovin hyvin varusteltuja.. Niitä on helppo konffata Groteiksi..
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Mutta baset aina mielellään pyöreitä....
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
xxxxxxx

Andromedus kirjoitti:Mutta baset aina mielellään pyöreitä....
Tiedän, tiedän. Ajattelin katsos ostaa yhden tai kaksi 25mm slotta base pussia.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Olihan joku tehnyt beastman armyn krooteista...
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Miksi eivät periaatteessa kävisi. Konvertointia hieman, ehkä vähän sluggia käsiin, yms. Luulisin että toimisivat ihan hyvin.
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Kun vielä jokin aika sitten itse olin tekemässä örkki armeijaa 40Khon, niin konvertoin gretchineitä niille Night Goblineista.

Muista örkkilaatikoista oli mulle jäänyt yli kaikenlaisia aseita (sluggia, shootia) joita leikkelin vähän pienemmiksi (eli lyhentelin pääasiassa shootia pistoolinkokoisiksi) ja sitten liimailin ne night gobbojen käsiin. Ja laitoin niille tietysti pyöreät baset. Hyviltä ne näytti.

Eli, kyllä sopivat siihen hyvin, eikä ole vaikeata konvertoida.
del Rey

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Hammer kirjoitti:Kun vielä jokin aika sitten itse olin tekemässä örkki armeijaa 40Khon, niin konvertoin gretchineitä niille Night Goblineista.

Muista örkkilaatikoista oli mulle jäänyt yli kaikenlaisia aseita (sluggia, shootia) joita leikkelin vähän pienemmiksi (eli lyhentelin pääasiassa shootia pistoolinkokoisiksi) ja sitten liimailin ne night gobbojen käsiin. Ja laitoin niille tietysti pyöreät baset. Hyviltä ne näytti.

Eli, kyllä sopivat siihen hyvin, eikä ole vaikeata konvertoida.
Kiitoksia ideasta :D , mul onkin Orkki armeija 40k:hon valmistumassa ja sain just sopivasti pikku broidilta läjän Night Goblineita (ja muuta fb orkki kamaa) ku se lopetti miniatyyriharrastuksen, enkä ite kerää FB:tä. Kas ku ei ittelle tullu mieleen... :roll:
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Joo, itselläni on sama käynyt mielessä. Itse asiassa tilasin jo mail orderista Necromundan pistooli-blistereitä, niitä voi hyvin käyttää blastina. Vanhat SM ccw-spruet sisältävät myös turhia autopistooleja, joita voi käyttää hyödyksi. Örkkien sluggat ovat jo pikkuisen isoja gobbojen käsiin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hammer

The Captain kirjoitti: Örkkien sluggat ovat jo pikkuisen isoja gobbojen käsiin.
Oletko kokeillut?!

Meinaan vaan, että itseliimailin parikymmentä grottia kasaan pääasiallisesti aseistaen ne örkki sluggilla. Aseet sopifat Night goblin figuille tosi hyvin (johtuen ilmeisesti siitä, että niillä figuilla on isot kädet ja pää... Slugga olis liian iso esim GorkaMorka gretchineille kylläkin)

Ne konvertoidut grotit oli jotenkin söpöjä niiden sluggien kanssa (tuli ihan mieleen joku Mac-10 tyylinen konepistooli...)
xxxxxxx

Hammer, milläs väriskemellä oot ne Yökoppoli grotit maalannu?

Itse nimittäin voisi ostaa myös Nait Koplineja, sitten maalata kaavut punasiksi ja hupun ja hihan reunaan keltaiset liekit. Ne olisi sellaisia wannabe KoS-jäseniä :) .
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

no tämä ainakin
Cleanse and purify!
Hammer

Ihme Tyyppi kirjoitti:Hammer, milläs väriskemellä oot ne Yökoppoli grotit maalannu?

Itse nimittäin voisi ostaa myös Nait Koplineja, sitten maalata kaavut punasiksi ja hupun ja hihan reunaan keltaiset liekit. Ne olisi sellaisia wannabe KoS-jäseniä :) .
En oo niitä maalannu. Se örkki armeija jäi kesken, kun siirryin tekemään Dark eldareita... ja sen jälkeen Hrudeja... ja nyt Kaaosta.

Näyttää ikävä kyllä siltä, että en enään jatka niiden örkkien tekoa.

Se sun punainen/keltainen Evil Sunz skeme voisi hyvinkin toimia. Riippuu tietenkin sun muusta armeijasta, miten ne on maalattu?
xxxxxxx

Hammer kirjoitti:
Ihme Tyyppi kirjoitti:Hammer, milläs väriskemellä oot ne Yökoppoli grotit maalannu?

En oo niitä maalannu. Se örkki armeija jäi kesken, kun siirryin tekemään Dark eldareita... ja sen jälkeen Hrudeja... ja nyt Kaaosta.

Näyttää ikävä kyllä siltä, että en enään jatka niiden örkkien tekoa.

Se sun punainen/keltainen Evil Sunz skeme voisi hyvinkin toimia. Riippuu tietenkin sun muusta armeijasta, miten ne on maalattu?
Öö miulla ei oo vielä yhtään figua :oops: , paitsi Kaskul Mak Uruk Träkä. Että silleen. Meinaan kyllä ensiksi ostaa Ork Battle Force, Ork boyz paketin, Nob paketin, Warbossin, mekboyn ja voisi kyllä myös ostaa sen Slaverin ja yökoppo paketin. Nyt tuli aika OT.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”