Moro!
LORDS
Tyrant
-Mawseeker
-Tenderiser
-Other trickster shard
-Glittering Scales
YHT: 300
Slaughtermaster
-Halfling cookbook
-Gruts sickle
YHT:260
YHT:560
HEROES
Bruiser
-BSB: Runemaw
-Great weapon
-Heavy armour
-Mawseeker
YHT:197
Butcher
-Dispel scroll
YHT:155
YHT:352
CORE
12 Ogre Bull
-Standard Bearer
-Bellower
YHT:450
4 Bulls
YHT:140
8 Irongut
-Musican
-Standard Bearer
-Banner of eternal flame
YHT:424
24 Gnoblar
YHT:48p
24 Gnoblar
8 Gnoblar trappers
YHT:1158p
Special
Gnoblar Scraplauncher
YHT:165
Gnoblar Scraplauncher
YHT:165
YHT:330
TOTAL: 2400
Sankareista Tyrant, Slauhtermaster sekä BSB menevät isoon Bully ryhmään kun taas Butcher menee Irongut unittiin.
Taktiikkana olisi kulkea Bully unitilla eteenpäin samalla kun Rune maw heitää taiat vieressä kulkeviin Gnoblareihin.
Pieni Bully unitti taas suojelee Scraplaunchereita ammunnalta kun taas Trapperit metsästävät vastustajan sotakoneita ja ehkä jotain muutakin pienempää.
EDIT: Leaderit poistettu sekä gnoblareista ja ironguteista.
Laskumoka korjattu sekä tyrantin aseistusta muutettu.
Ogreja 2.400
Ogreja 2.400
Viimeksi muokannut Mikkelix, Ke 29.06.2011 10:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hou hou hou!
- Scumboogie
Re: Ogreja 2.400
Thundermace ilman re-rolleja on kyllä melkoinen riskisijoitus. Aina Tyrantin lyödessä on 33% mahdollisuus (50% jos vastassa on Choseneita yms. Ws6+ modeleita) ettei isku osu, ja sitten meillä on 300 pisteen mättölordi joka ei tapa ketään (paitsi ehkä stomppaa jokun hengiltä). Itse pelaisin Tyrantilla kahta erilaista buildia...
1. Tenderiser ja muina varusteina Glittering Scales ja Other Trickster's Shard (sekä tietenkin Mawseeker). Tällä jätkällä mentäisiin haasteisiin ja hakattaisiin max. 5 overkilliä tosta vain, vihollisen warditkaan ei pelota.
2. Tuota Thundermace-buildia. Panssari on makukysymys, mutta itse pitäisin hyvänä nyrkkisääntönä aina ottaa Dragonhide BSB:lle mukaan jos ryhmässä on Thundermace. Ykkösten re-rollaaminen on loistavaa, koska ainakin itselläni Thundermace tahtoo aina kriittisimmällä hetkellä heittää ykkösen (mutta aina mukanaoleva Dragonhide on pelastanut tilanteen joka kerta)...
Mutta toisaalta itä aina haluaisi sankarien ryhmällä olevan Rune Maw... Anyway, kummatkin vaihtoehdot ovat oikein käyttökelpoisia.
Muita huomioita... Tarvitsevatko Gnoblarit champpoja? Itse ainakin olen huomannut niiden olevan melkoista hukkaa (vaikka halpoja ovatkin!). Ja BSB:lle kannattaa ihmeessä laittaa Mawseeker, FAQ:in mukaan BSB:llä saa olla sekä lippu että Big Name. :)
Niin, ja 8 Trapperia maksaa 48 pistettä eikä 64.
1. Tenderiser ja muina varusteina Glittering Scales ja Other Trickster's Shard (sekä tietenkin Mawseeker). Tällä jätkällä mentäisiin haasteisiin ja hakattaisiin max. 5 overkilliä tosta vain, vihollisen warditkaan ei pelota.
2. Tuota Thundermace-buildia. Panssari on makukysymys, mutta itse pitäisin hyvänä nyrkkisääntönä aina ottaa Dragonhide BSB:lle mukaan jos ryhmässä on Thundermace. Ykkösten re-rollaaminen on loistavaa, koska ainakin itselläni Thundermace tahtoo aina kriittisimmällä hetkellä heittää ykkösen (mutta aina mukanaoleva Dragonhide on pelastanut tilanteen joka kerta)...
Mutta toisaalta itä aina haluaisi sankarien ryhmällä olevan Rune Maw... Anyway, kummatkin vaihtoehdot ovat oikein käyttökelpoisia.
Muita huomioita... Tarvitsevatko Gnoblarit champpoja? Itse ainakin olen huomannut niiden olevan melkoista hukkaa (vaikka halpoja ovatkin!). Ja BSB:lle kannattaa ihmeessä laittaa Mawseeker, FAQ:in mukaan BSB:llä saa olla sekä lippu että Big Name. :)
Niin, ja 8 Trapperia maksaa 48 pistettä eikä 64.