Heis. Elijoo Daemoneita on tullu viriteltyä tässä jo useempi kuukaus ahkerammin ja vähemmän ahkerammin ja jonkunlaista pinnaakkelia Fatecrusher listoille ois tarkotus saavuttaa. Oishan tohon se tirsuversiokin, ja hctuplatirsuversiokin, mut mitä itse mietin niin tää ois varmaa omalle pelityylille se mukavin. Aallot on aika selkeet, 1 Screamerit ja plagut tulee peräs ja muut eellä. Ideoita tai jotain huomautuksia, tai "tää on paskaa" palautetta? Kaikki kelpaa.
Fateweaver 333
Masque of Slaanesh 100
Bloodcrushers of Khorne (7)
Fury of Khorne, Icon 315
Fury of Khorne 290
Fury of Khorne 290
5 Plaguebearers, Icon 100
5 Plaguebearers 75
5 Plaguebearers 75
5 Plaguebearers 75
3 Screamers of Tzeentch 48
3 Screamers of Tzeentch 48
1749
Taas laimeeta demoniviritelmää 1,75k
Re: Taas laimeeta demoniviritelmää 1,75k
Aika samanlainen kun mun nykyinen Fatecrusher, mult löytyy kyllä vain 18 crusherii ja 3 PB squadia ja kolmas squadi screamereit. Onhan noi kaikki Fatecrusher listat vähän semmosia et tulee joko big win tai fizzlaat täysin. Ja niist kaikist löytyy aina vähän variaatioita pelaajan preferaation mukaan.
Masque on IMO aika toimiva Fatecrusheris, tän oon ite huomannut ainakin.
Mahollista on pudottaa 3 crusheria (jos 18 ei hakkaa jotain hakkaako sit 21? :P) ja ostaa sil 120 pojol jotain hauskaa, esim Pavane Prinssin tai Flesh houndeja (kun GK pelaajia sikiää kuin rottia nykyään).
Mahollista on pudottaa 3 crusheria (jos 18 ei hakkaa jotain hakkaako sit 21? :P) ja ostaa sil 120 pojol jotain hauskaa, esim Pavane Prinssin tai Flesh houndeja (kun GK pelaajia sikiää kuin rottia nykyään).
Re: Taas laimeeta demoniviritelmää 1,75k
Oon miettiny kolmen pudotusta mut oon pitäny ainakin tähän asti pelkästää sen liikkuvuuden ansiosta. Se footprintin lisä on paljo tärkeempi kun se tappovoima, ja neljäl tai kolmel crusheril on aika pieni printti, joten lisäjäsenet ammuntaa vastaan on ihan kiva. Lisäks deeppiformaatios sen yhen saa ulkorenkaalle yksin, joten voi kuroo ihan sikanaa johonkin suuntaan sitä matkaa ja sen jälkee viel juosta. Toimii todella hyvin, ainakin viimiset kolme testipelii on toiminu. Mut houndei vois harkita, tai yhen plaguporukan muuttamista letteriks yhen bounceunitin saamiseks, tai jotain.Krael kirjoitti:Aika samanlainen kun mun nykyinen Fatecrusher, mult löytyy kyllä vain 18 crusherii ja 3 PB squadia ja kolmas squadi screamereit. Onhan noi kaikki Fatecrusher listat vähän semmosia et tulee joko big win tai fizzlaat täysin. Ja niist kaikist löytyy aina vähän variaatioita pelaajan preferaation mukaan.
Pitää viel playtestaa, aion anyways hioo ton listan niin timanttiseks kun pystyy. Pelit on menny paremmin mitä enemmän on pelannu, sen kyl huomaa. Demoneil on niin iso osa se deeppien rutinoituminen, näin se vaan on. Just tota win-fizzle-ratiota koitan tasottaa, jos yhen pelin kolmest aina ottaa turpiinsa kunnol ni ei voi pärjää. Mut, niin ei oo ainakaa viimeaikoin käyny, wipeoutvoittoihin on marssittu joka kerta.