Viisinpeli 800 p.

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Baharroth

Viisinpeli 800 p.

Viesti Kirjoittaja Baharroth »

Me pelataan 2 vs. 2 vs. 2 peli johon tulee mukaan Eldar ja Catachan, Dark Angel ja Necron, sekä Chaos ja Örkit. Kannattaisko yrittää listiä ensin Dark Angelsit ja Necronit ja sitten loput (itse olen tiimissä Eldar ja Catachan) vai odottaa kenties että ne hyökkäävät toistensa kimppuun ja heiltä vähenee joukkoja vai rajusti vain ampua kaikkea mikä liikkuu?
Mitä mieltä te olette ja jos teillä on jotain hyviä taktiikoita nii otan niitä mielihyvin vastaan. :?
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Voi voi eipä tohon oikeen pysty vastaan ennen ku näkee maaston, deploymentin ja alotus heiton!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ainakin Carnagessa (1vs.1vs.1vs.1) huomasin, että low-profile toiminta alussa kannataa. Jos kukaan ei ala ampumaan sinua, älä ammu niitä. Niin kauan kun muuta taistelevat toisiaan vastaan, sinulla menee hyvin. Ainahan tämä ei voi toimia, mutta jokus kumminkin.
Phil Kelly says "No!"
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Älä jaa tulta moneen armeijaan muutakun jos on pakko. muuten kaikki hyökkäävät sua vastaan
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Aivan, kannatta ainakin ensimmäisiksi vuoroiksi vähän linnottautua ja ampua vaan niitä jotka näyttää päälle tulevan. Varsinkin kun Eldarit ja Catachanit ei taida olla ihan mitään kauheita lähis armeijoita.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Outoja allianceja...
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Fluffin puolesta kannatan kyllä noiden Dark Angeleiden ja Catachanien liittoa...

Ja itse kun olen noita allianssi pelejä pelannu, niin kannattaa keskittyä siihen vastustajaan joka on lähinnä teitä eikä räiskiä toiselle puolelle pöytää.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

MInun periaatteeni on aina,että armeia on kone,jonka on toimittva yhdessä.vaarallisin vastustaja on juuri se,jonka kimppuun kannattaa käydä,ja mielellään nopeasti,jotta on mahdollista saada koko poppoo yhtä aikaa pientä vihollis-osastoa vastaan,ja vielä niin,että vastustajalla ei ole mahdollisuutta päästä jyräämään seuraavlla vuorolla yli.Hyvin toimii :wink:
Viimeksi muokannut Mikki N, To 05.06.2003 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
InitiateCyrel

Viesti Kirjoittaja InitiateCyrel »

2vs2vs2...mun lyhyellä matikalla tosta tulee kyl kuus. :roll:

No mun neuvo onki liitoutua salaa jonku kanssa. Tappaa yhessä vastus ja ku hyvältä näyttää pettää liittolainen (sanoo örkkkipelaaja :P)...

Se on 40k:n oikee meininki...
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Garoth kirjoitti:Ainakin Carnagessa (1vs.1vs.1vs.1) huomasin, että low-profile toiminta alussa kannataa. Jos kukaan ei ala ampumaan sinua, älä ammu niitä. Niin kauan kun muuta taistelevat toisiaan vastaan, sinulla menee hyvin. Ainahan tämä ei voi toimia, mutta jokus kumminkin.
Jepulis. Pelattiin jokin aika sitten carnage cityfightissa(suosittelen!). Tyranid pelaaja piilottelee takana. Harlequinit hyökkää kaaoksen kimppuun, minä(kaaos myöskin) hyökkään kaaosta vastaan. Kyseinen kaaos pelaaja hyökkää molempien kimppuun. Kolme kierrosta ja harlequin ja toinen kaaos oli kärsinyt tappioita ja minulta oli mennyt aikaa. Sitten tyranidit rynni paikalle. Kyllähän sitä jonkinsortin puolustus pistettiin niitä vastaan mutta liian ehjiä tehokasta vastaan taistelua varten :-( Varsinkin cityfightissa(nuo gauntit iskee KUINKA monta kertaa? Ja maksaa KUINKA vähän? Oh dear...).

Varovaisuus kannattaa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”