1000pts orks turnaus lista
1000pts orks turnaus lista
Okei. Ordo abensikseen oon menos ja tällänen lista olis kehittelyvaiheessa. Oon pelannu sillä 4 peliä ja kaikissa waippasin vastustajan mut nyt kysyn teijjän mielipidettä!
Foc on 1 HQ, 0-2elite, 0-2 fast, 0-0-2heavy, 2-6troop. Eliitis, fastis eikä hevis saa olla kahta samanlaist ryhmää ja ei saa olla spessuja. Mulka ei oo laskinta eikä originaalia listaa lähellä joten pisteytys voi olla väärin.
Tehtävät on:
1.5obj. Dawn of war
2.c&c seize ground, tasapelis killpointit ratkasee.
3.5obj spearhead
4.annilihation ja spearhead, muistaakseni
Täs ois!
(suomennettu versio)
Warbossi-shoota-ammo runt-power klaw-cyborkbod-attack squig
Lootaa 5
30 poikaa-nobi-power klaw-bosspole
Toinen samanlainen!
11 poikaa shootilla-big shoota-nobi-power klaw-bosspole-trukk
Myrsky poikia10-nob-power klaw-bosspole
kannonia 3
Foc on 1 HQ, 0-2elite, 0-2 fast, 0-0-2heavy, 2-6troop. Eliitis, fastis eikä hevis saa olla kahta samanlaist ryhmää ja ei saa olla spessuja. Mulka ei oo laskinta eikä originaalia listaa lähellä joten pisteytys voi olla väärin.
Tehtävät on:
1.5obj. Dawn of war
2.c&c seize ground, tasapelis killpointit ratkasee.
3.5obj spearhead
4.annilihation ja spearhead, muistaakseni
Täs ois!
(suomennettu versio)
Warbossi-shoota-ammo runt-power klaw-cyborkbod-attack squig
Lootaa 5
30 poikaa-nobi-power klaw-bosspole
Toinen samanlainen!
Myrsky poikia10-nob-power klaw-bosspole
kannonia 3
Viimeksi muokannut straviax, Ke 17.08.2011 20:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Kaapelikala
Re: 1000pts orks turnaus lista
Et sitten epäselvemmin viitsinyt kirjoittaa?
Kun kirjoitat selvemmäksi, niin olisi ihan jees. Silloin ihmisetkin varmaan kommentoi mieluummin.
Kun kirjoitat selvemmäksi, niin olisi ihan jees. Silloin ihmisetkin varmaan kommentoi mieluummin.
Epäselvästi? Jaha no kirjoottelen sitte suomalaisittain!Kaapelikala kirjoitti:Et sitten epäselvemmin viitsinyt kirjoittaa?
- Kaapelikala
Lähinnä tuolla epäselvyydellä tarkoitin näiden eroa:straviax kirjoitti:Epäselvästi? Jaha no kirjoottelen sitte suomalaisittain!Kaapelikala kirjoitti:Et sitten epäselvemmin viitsinyt kirjoittaa?
vrt.
11 Shoota Boyz
- Big Shoota
- Nob + PK + Bosspole
- Trukk
Itse käytän tuommoista merkintätapaa. Näkee päivityksien päivitykset ym. nätisti.
Bossilta hauveli veks, ammorunt myös, mahd. myös borkkitorso. Bosspole kyytiin mahd.
Jotain, millä voi korkata kovempia asioita (pl. bossi) vois olla kiva olla.
Ok. No oli eka kirjotus svhen niin oli odotettavissa jotain onkelmia. Ammo runt on vain koska jäi sopivasti 3p käyttämättä. Tarvii kattoo mitä teen koiralle mut luultavasti se jää. Ei oo oikein muuta mihin käyttää pisteitä. Bosspolee ei wb tarvii ku se kuitenkin pyörii bpllisten squadien seurassa.Kaapelikala kirjoitti:Lähinnä tuolla epäselvyydellä tarkoitin näiden eroa:straviax kirjoitti:Epäselvästi? Jaha no kirjoottelen sitte suomalaisittain!Kaapelikala kirjoitti:Et sitten epäselvemmin viitsinyt kirjoittaa?
vrt.
11 Shoota Boyz
- Big Shoota
- Nob + PK + Bosspole
- Trukk
Itse käytän tuommoista merkintätapaa. Näkee päivityksien päivitykset ym. nätisti.
Bossilta hauveli veks, ammorunt myös, mahd. myös borkkitorso. Bosspole kyytiin mahd.
Jotain, millä voi korkata kovempia asioita (pl. bossi) vois olla kiva olla.
Hyvä jos ei löydy enempää ongelmia!
Eipä tuo vieläkään selkeästi ole kirjoitettu. Noh, mitä kirjoitan esimerkiksi selvemmän version listastasi (mikäli ymmärsin sen oikein)
HQ:
Warboss: Shoota, Ammo Runt, Power Klaw, Cybork Body, Attack Squig
Elites:
Lootas 5x
Troop:
Boyz, 30x, nob: Power Klaw, Bosspole
Boyz, 11x, shootas, big shoota, nob: Power Klaw, Bosspole
Trukk
Fast Attack:
Storm Boyz, 10x, nob: Power Klaw, Bosspole
Heavy Support:
Big Gunz, 3x Kannon
Itse lisäisin lisäksi pistehinnat.
Mutta sitten itse listaan.
Itse en antaisi Ammo Runttia warbossille, kannonit hyötyvät siitä huomattavasti enemmän. Lootasit ovat armottoman pieni ryhmä. Pudottaisin Storm Boyzit pois, ottaisin Kannoneille ammo runtit ja enemmän lootia sekä muuttaisin 30 örkin ryhmät 20 örkin ryhmiksi. Enemmän ammuttavaa vihollisella yms., mutta ihan hyvin toimivat myös noinkin.
HQ:
Elites:
Lootas 5x
Troop:
Trukk
Fast Attack:
Heavy Support:
Big Gunz, 3x Kannon
Itse en antaisi Ammo Runttia warbossille, kannonit hyötyvät siitä huomattavasti enemmän. Lootasit ovat armottoman pieni ryhmä. Pudottaisin Storm Boyzit pois, ottaisin Kannoneille ammo runtit ja enemmän lootia sekä muuttaisin 30 örkin ryhmät 20 örkin ryhmiksi. Enemmän ammuttavaa vihollisella yms., mutta ihan hyvin toimivat myös noinkin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Joo, toi ammo runt juttu on ihan totta, en tullu edes ajatelleeksi kenelle sen laittaisin! No myrskypoikia en usko hylkääväni. Ne on mun nopein ryhmä ja pystyy yllättämään helposti. Lootat pidän myös mielelläni pienenä ryhmänä. En halua jakaa mun armeijan pisteitä ampuville ryhmille. Kumpaa lopulta ammut. 5 lootaa vai 30 poikaa? Tota 3X20 poika ryhmiä pitää taestailla...Ratovaari kirjoitti:Eipä tuo vieläkään selkeästi ole kirjoitettu. Noh, mitä kirjoitan esimerkiksi selvemmän version listastasi (mikäli ymmärsin sen oikein)
HQ:
Elites:
Lootas 5x
Troop:
Trukk
Fast Attack:
Heavy Support:
Big Gunz, 3x Kannon
- Kaapelikala
5 lootaa ammutaan mieluummin kuin 30 poikaa. 10 Lootaa imee jo sen verran kuritusta, ettei ole enää selvää, kumpaa kannattaa ampua.
No joo... kai... tarvii testailla ja kattoo mitä tapahtuu...Kaapelikala kirjoitti:5 lootaa ammutaan mieluummin kuin 30 poikaa. 10 Lootaa imee jo sen verran kuritusta, ettei ole enää selvää, kumpaa kannattaa ampua.
Kannattaa otta oikeasti huomioon että lootat ovat hyvää tulitukea jonka takia niitä kannattaa ottaa enemmän noiden cannonien lisäksi etteivät ne kaikkea joudu hoitamaan yksin(cannonit siis) kun 5lootan ampumisesta ei kuitenkaan todennäköisesti paljoa osu/saa aikaan niin panosta ihmeessä ampumiseen enemmän.