Eli tämmönen lista:
Grey Seer 300
Talisman of Protection
Warpstone Tokens
Grey Seer 300
Foul Pendant
Skalm
Chieftain 122
BSB
Storm banner
Halberd
Warlock Engineer 120
Level 2
Warp-Energy Condenser
Warlock Engineer 65
Brass Orb
Assassin 170
Warpstone Stars
30x Slave 66
Pawleader, Musician
30x Slave 66
Pawleader, Musician
30x Clanrat 210
Full Command
Shield
Ratling Gun
30x Clanrat 220
Full Command
Shield
Poisoned Wind Mortar
20x Clanrat 190
Full Command
Shield
Spear (**tun IoB-rotat)
Warpfire Thrower
6x Giant Rat + 1 Packmaster 26
6x Giant Rat + 1 Packmaster 26
6x Rat Ogre + 3x Packmaster 264
20x Plague Monk 165
Full Command
Warp Lightning Cannon 90
Yhteensä 2400
Otetaan vastaan palautetta, kritiikki mielellään perustelujen kanssa :) Munkkeja on selkeästi liian vähän, mutta lisää on tulossa kunhan suoriudun ostamaan. Doom Rocketia en peluuta koska ammun sillä aina ohi.
2400p Skavenit
- jupu_pupu_mies
Re: 2400p Skavenit
Ammu doomrocket läheltä, niin osut. slave boksisi ovat liian pieniä. 40 on oikeastaan minikoko niille 50 on jees. Claanirottia sulla on omaan makuun liikaa, pelaisin coressa kahdet klaanirotat liekkareilla ja kolmet orjat. Plague monkkeja ei ole liian vähän, vaan liikaa. Itse en pidä koko yksiköstä ollenkaan, testailtu on 40 modelin hordessa plague bannerilla, sekä 30x modelia furnancen kanssa. Eivät ne oikeen ole sellai vakuuttaneet kun rotat yleensä vaan haluavat väistellä ja heittää 13 taikaa. Warlock engineerin levelit on hiukka turhia kun sulla on jo 2 seeriä. Assassini on aika jörppää mielestäni, ei tee mitään 170 pts arvoista.
- Doomrocket listaan. Ammu se mahdollisimman pitkiin / leveisiin yksiköihin (voit käyttää skitterleapia) ja heitä se 4 nopalla, tsäänssit kasvaa tolkuttomasti kuin esim 8 nopalla ampumisessa.
- Mainitaan pakollisesti Abomination. Olen sen fanboi, lyö kovaa, ja kuolee liekkilippuun. Ei niin kova enään kuin 7 edikassa (okei sai thunderstompit mutta ritareita oli kiva syödä) mutta helvetin kova silti ja on minulla yleensä listassa ku listassa ellen nyt saata olla välillä erillainen jossain 1200 pts peleissä johon joku pari tykkiä ja katapultti on aika kova plääni ;).
- Gutter runners. Tämä on auto include rottalistassa kuin rottalistassa. vähintään 2 yksikköä. Gutterit ovat ehkä paras unitti armeijassa slavejen kanssa, hakee tolkuttomasti irtopisteitä monstereista, sotakoneista, fast cavalrysta jnejne.
- Pisteitä saadaan ottamalla assassin, yhdet klaanirotat, plaguemonkit ja rat ogret pois.
Voisin lähettää oman esimerkki listan jota pelailen yleensä. Lista on ETC kompeissa. Olen pahoillani että en muista itemeiden nimiä mutta kirjotan mitä ne tekevät.
grey seer 240
4+ ward 45
miscast reroll 25
lore of plague
general
grey seer 240
5+ ward 30
warp energy condeser 20
warlock engineer 15
doomrocket 30
warlock engineer 15
brass orb 50
warlock engineer 15
magic resistance (3) 45
6+ sotakone ward 5
chieftain 45
bsb 25
storm banner 50
shield 2 (minusta bösbi tahtoo mieluummin parryn ja +1 armorin kuin +1 strenan)
40 slave 80
champion 4 (muista laittaa champion reunaan, se kusettaa atackkeja vastustajan hordeilta, etenkin jos huudat haasteen ja vastustaja ottaa vastaan)
shield 2
40 slave 80
champion 4
shield 2
40 slave 80
champion 4
shield 2
22 clanrat 88
fc 20
shield 11
flamer 70
21 clanrat 84
fc 20
shield 10.5
flamer 70
giant rat pack 23
giant rat pack 23
giant rat pack 23
2 rat swarm 50
2 rat swarm 50 (oon todennu nää erittäin toimiviksi, kiitti slugi ku suosittelit ropeconissa ;))
10 gutter 120
poison 50
sling 10
10 gutter 120
poison 50
sling 10
Abomination 235
spikes 15
warplightning cannon 90
Lista deploo nurkkaan, heittää 13 taikaa, syöttää vastustajalle häröyksiköitä, hakee irtopisteitä guttereilla, sitte kun vastustajan unitit tulee kiinni etulinjassa seisoviin slaveihin, tuot liekkarit kylestä ja rupeet vähän roiskimaan closecombattiin. Jossain vaihteessa teleporttaat brass orbin ja doomrocketin jonnekki. Perus rotta juttuja.
- Doomrocket listaan. Ammu se mahdollisimman pitkiin / leveisiin yksiköihin (voit käyttää skitterleapia) ja heitä se 4 nopalla, tsäänssit kasvaa tolkuttomasti kuin esim 8 nopalla ampumisessa.
- Mainitaan pakollisesti Abomination. Olen sen fanboi, lyö kovaa, ja kuolee liekkilippuun. Ei niin kova enään kuin 7 edikassa (okei sai thunderstompit mutta ritareita oli kiva syödä) mutta helvetin kova silti ja on minulla yleensä listassa ku listassa ellen nyt saata olla välillä erillainen jossain 1200 pts peleissä johon joku pari tykkiä ja katapultti on aika kova plääni ;).
- Gutter runners. Tämä on auto include rottalistassa kuin rottalistassa. vähintään 2 yksikköä. Gutterit ovat ehkä paras unitti armeijassa slavejen kanssa, hakee tolkuttomasti irtopisteitä monstereista, sotakoneista, fast cavalrysta jnejne.
- Pisteitä saadaan ottamalla assassin, yhdet klaanirotat, plaguemonkit ja rat ogret pois.
Voisin lähettää oman esimerkki listan jota pelailen yleensä. Lista on ETC kompeissa. Olen pahoillani että en muista itemeiden nimiä mutta kirjotan mitä ne tekevät.
grey seer 240
4+ ward 45
miscast reroll 25
lore of plague
general
grey seer 240
5+ ward 30
warp energy condeser 20
warlock engineer 15
doomrocket 30
warlock engineer 15
brass orb 50
warlock engineer 15
magic resistance (3) 45
6+ sotakone ward 5
chieftain 45
bsb 25
storm banner 50
shield 2 (minusta bösbi tahtoo mieluummin parryn ja +1 armorin kuin +1 strenan)
40 slave 80
champion 4 (muista laittaa champion reunaan, se kusettaa atackkeja vastustajan hordeilta, etenkin jos huudat haasteen ja vastustaja ottaa vastaan)
shield 2
40 slave 80
champion 4
shield 2
40 slave 80
champion 4
shield 2
22 clanrat 88
fc 20
shield 11
flamer 70
21 clanrat 84
fc 20
shield 10.5
flamer 70
giant rat pack 23
giant rat pack 23
giant rat pack 23
2 rat swarm 50
2 rat swarm 50 (oon todennu nää erittäin toimiviksi, kiitti slugi ku suosittelit ropeconissa ;))
10 gutter 120
poison 50
sling 10
10 gutter 120
poison 50
sling 10
Abomination 235
spikes 15
warplightning cannon 90
Lista deploo nurkkaan, heittää 13 taikaa, syöttää vastustajalle häröyksiköitä, hakee irtopisteitä guttereilla, sitte kun vastustajan unitit tulee kiinni etulinjassa seisoviin slaveihin, tuot liekkarit kylestä ja rupeet vähän roiskimaan closecombattiin. Jossain vaihteessa teleporttaat brass orbin ja doomrocketin jonnekki. Perus rotta juttuja.