"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Zenit Miniatures - Nemesis

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Silveri

Zenit Miniatures - Nemesis

Viesti Kirjoittaja Silveri »

http://zenitminiatures.com/blog/?page_id=6&lang=en

Taas yksi espanjalaisten tekemä figupeli. Tällä kertaa kuitenkin Creative Commons -lisenssillä, joka on hieman poikkeuksellisempi lähestymistapa. Figuja saa myös Maelstromista. Itseeni ei nyt fluffi ihan älyttömästi iskenyt, kun synkistely lähenee jo 40k:n tasoa ja paikoin menee ylitsekin ja sääntöPDF:nkin lukeminenkin jätti kylmäksi. Figut ovat kuitenkin ihan tyylikkään oloisia.

Ei ihan mun heiniä, mutta joku muu saattaa hyvinkin innostua.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mysterous

Re: Zenit Miniatures - Nemesis

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Yleensä en näistä "ranskalais tyylisistä napeista" tykkää, mutta joko alan tulla vanhaksi tai sitten osuivat muutoin oikeaan. Ainakin orpojen ja epäkuolleiden napit näyttivät mielestäni jotenkin niin tavattoman ihQuilta, ehkä tyylisuunta on jossain "The legend of Zelda - Ocarina of Time" ja Kentaro Miuran "Berserk" mangan kaltaista. Noh, onneksi olen (taas) työtön niin voi surutta jättää nuo unholaan rahanpuutteen takia.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Aaa... mutta kun ensi kerran ostat Maelista jotain, jokin yksittäinen blisu kuitenkin tuolta puolelta tarttuu käteesi, ihan vain maalaamisen ilosta, eikö niin? Ja sääntökirjankin KUITENKIN lataat ja luet.. Pikkusormi, käsi ja silleen.. :P
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Laitetaan nyt tänne, kun valmistajakin on kerta sama. Eli Zenitin enempi historiallinen samurai-ajan Japaniin sijoittuva Kensei -peli laajenee fantasian puolelle piakkoin Indiegogo -kampanjan kera. Mielenkiintoinen veto, kun samaa genreä edustaa jo Bushido, mutta jälkimmäinen on käsittääkseni skirmish-peli ja Kensei taas vähän isomman skaalan peli, joten kummallekin liene paikkansa. Toisaalta erikoisesti Kensein fantasiaosasto pidetään vapaavalintaisena, jolloin peliä voi edelleen pelata historiallisena versiona.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Ensimmäinen rahoituskampanjan kolmesta vaiheesta on nyt valmis => lisää tavaraa. Fantasiapaketti A:n figuurit ovat ihan hyviä, esim. kappa on lutuinen kilpikonnamonsteri. Kannatta vilkaista, jos japanilainen mytologia tai samurait kiinnostaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”