"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Descent of Angels

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
hesehohtis

Descent of Angels

Viesti Kirjoittaja hesehohtis »

Olen ihan hukassa Blood Angelsien deep strike erikoissäännöstä. En tiedä onko vika kielitaidossa vai muuten päässä vikaa, mut haluaisko joku antaa mulle tosta oman tulkintansa?

Descent of Angels

"A Blood Angels unit with this special rule can re-roll failed reserve rolls if arriving by Deep Strike.
Also, due to the precision of their descent, it scatter D6" less (normally D6" rather than 2D6")."
-Blood Angels CODEX sivu 23.

Ainoa mitä itse ymmärsin oli, että saa heittää uudelleen joko kaikki deep strikeen perustuvat, tai vaan päätöksen lähteä reservistä kentälle, mutta en tiedä kumpi. Eli hukassa ollaan. apuva
Oberon

Re: Descent of Angels

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Siis saat heittää uudestaan reservistä tulo-heitot (2. vuorol 4+, 3. vuorol 3+ jne), jos oot tulossa deep strikellä ja hyppyrepulla. Reservissä olevat autot ja lentokoneet tulee kentälle ihan normiheitoilla ilman rerolleja, vaikka deeppaisitkin.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Vasara_

Re: Descent of Angels

Viesti Kirjoittaja Vasara_ »

Siis nimeen omaan saa, ei tarvi, heittää uudelleen epäonnistuneet reserviheitot. Reservissä hypyreppumiehiä ei saa pidettyä DoA säännön avulla normaalia pidempään.

Ja scatteri on vaan se D6, joten melko ahtaaseen koloon uskaltaa mennä.
katoppa tätä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”