"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Stand&Shoot

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Ropetus
Valvoja

Stand&Shoot

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Eli mulla on tämmönen ongelma:

Voiko yksikkö tehdä Stand&Shootin jos vihollinen aloittaa rynnäkön kantaman ulkopuolelta? (Eikö ne jaksa odottaa että ne viholliset tulee lähemmäs ja ampuu sitten?) Tässä nyt on ongelmana sellaiset aseet joissa on hyvin lyhyt kantama ja erittäin nopeat yksiköt.
tneva82

Re: Stand&Shoot

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Runefang kirjoitti:Eli mulla on tämmönen ongelma:

Voiko yksikkö tehdä Stand&Shootin jos vihollinen aloittaa rynnäkön kantaman ulkopuolelta? (Eikö ne jaksa odottaa että ne viholliset tulee lähemmäs ja ampuu sitten?) Tässä nyt on ongelmana sellaiset aseet joissa on hyvin lyhyt kantama ja erittäin nopeat yksiköt.
Voi. Ammut silloin äärikantamalta eli saat long range miinuksen automaattisesti.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Kiitti! Mä jo säikähin!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Heh, kyllä minä hieman jo tuonne sääntökirjan suuntaan yritin jo tuossa DoW-topicissa missä tuo tuli esille vihjaillakin :). Se Gav-juttuni oli siis vitsi - kuten kyseinen henkilökin, valitettavasti vain huono sellainen (siis sekä vitsini että Gav).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”