"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epicistä uusi painos!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Harma

Epicistä uusi painos!

Viesti Kirjoittaja Harma »

Kyllä! GW tekee epicistä uuden painoksen nimeltä Epic Armageddon.
GW:n mukaan se ilmestyy joskus loppuvuodesta...

Lisää infoa: http://www.games-workshop.com/40kuniver ... efault.htm
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Erittäin mielenkiintoista. Tuota voisi ruveta jopa harrastamaan, mikäli hinnat eivät ole aivan järkyttäviä. Aina kiehtonut jollain tapaa tuo Epic (ehkä kun hyllyt notkuivat joskus väärällään isobroidin epic figuista).
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Toi on tosiaan kiinnostava juttu, pitäisi kyllä vissiin alkaa keräämään, vaikka titaaneja... :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Joo mut kaikki ukot tulee olemaan metallisia, ja kyllä jopa jalkaväki on metalliukkoja. Olen nähnyt kovia ja kuullut paljon juttua siitä. Eli se ei välttämättä tule olemaan kovin halpa ja säännöt kattavat kuulemma aluksi vain keisarikunnan joukkojen ja örkkien tiedot.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

¤#%#& siis...olen nähnyt kuvia...
Modern cars - they all look like electric shavers.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

aloituskynnys nousee tarpeettomasti metallifiguilla... tosin mulla on muovisia jo sen verran että pärjään kyllä niillä
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Gorkiporki kirjoitti:Joo mut kaikki ukot tulee olemaan metallisia, ja kyllä jopa jalkaväki on metalliukkoja. Olen nähnyt kovia ja kuullut paljon juttua siitä. Eli se ei välttämättä tule olemaan kovin halpa ja säännöt kattavat kuulemma aluksi vain keisarikunnan joukkojen ja örkkien tiedot.
Kyllä ne ilmeisesti sisältää kaaos ja eldar(tosin eldareilta vain Ulthwen). Ainakin armeijalistat noille löytyy pelitestaus versiossa.
tneva82

Chrome kirjoitti:aloituskynnys nousee tarpeettomasti metallifiguilla... tosin mulla on muovisia jo sen verran että pärjään kyllä niillä
Ilmeisesti 8-10 jalkaväki standia tulee maksamaan ~sama kuin warmaster yksikkö :-( Hintavaa...
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Ollaan kaverin kanssa odotettu Epicin uutta painosta kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti se on "hyvä", tai täytyy tyytyä vanhaan versioon.
Mulla on Squat armeija, joten house rule pohjalla joutuu kuitenkin pelailemaan. Squateista en meinaa luovu. Toisaalta voisi kyllä ehkä kenties hankkia jonkin muunkin armeijan turnauskäyttöön, jos tuo peli nyt tuosta ottaa tulta alleen.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
tneva82

tiipou kirjoitti:Ollaan kaverin kanssa odotettu Epicin uutta painosta kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti se on "hyvä", tai täytyy tyytyä vanhaan versioon.
Sääntöjä katsellen kyllä se hyvältä vaikuttaa. Pitänee tehdä kasa pahvi markkereita ja kokeilla onko niin hyvä käytännössä :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”