Epicistä uusi painos!
Epicistä uusi painos!
Kyllä! GW tekee epicistä uuden painoksen nimeltä Epic Armageddon.
GW:n mukaan se ilmestyy joskus loppuvuodesta...
Lisää infoa: http://www.games-workshop.com/40kuniver ... efault.htm
GW:n mukaan se ilmestyy joskus loppuvuodesta...
Lisää infoa: http://www.games-workshop.com/40kuniver ... efault.htm
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Joo mut kaikki ukot tulee olemaan metallisia, ja kyllä jopa jalkaväki on metalliukkoja. Olen nähnyt kovia ja kuullut paljon juttua siitä. Eli se ei välttämättä tule olemaan kovin halpa ja säännöt kattavat kuulemma aluksi vain keisarikunnan joukkojen ja örkkien tiedot.
Modern cars - they all look like electric shavers.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Kyllä ne ilmeisesti sisältää kaaos ja eldar(tosin eldareilta vain Ulthwen). Ainakin armeijalistat noille löytyy pelitestaus versiossa.Gorkiporki kirjoitti:Joo mut kaikki ukot tulee olemaan metallisia, ja kyllä jopa jalkaväki on metalliukkoja. Olen nähnyt kovia ja kuullut paljon juttua siitä. Eli se ei välttämättä tule olemaan kovin halpa ja säännöt kattavat kuulemma aluksi vain keisarikunnan joukkojen ja örkkien tiedot.
Ollaan kaverin kanssa odotettu Epicin uutta painosta kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti se on "hyvä", tai täytyy tyytyä vanhaan versioon.
Mulla on Squat armeija, joten house rule pohjalla joutuu kuitenkin pelailemaan. Squateista en meinaa luovu. Toisaalta voisi kyllä ehkä kenties hankkia jonkin muunkin armeijan turnauskäyttöön, jos tuo peli nyt tuosta ottaa tulta alleen.
Mulla on Squat armeija, joten house rule pohjalla joutuu kuitenkin pelailemaan. Squateista en meinaa luovu. Toisaalta voisi kyllä ehkä kenties hankkia jonkin muunkin armeijan turnauskäyttöön, jos tuo peli nyt tuosta ottaa tulta alleen.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.