Anteeksi varsinkin Eitsille etten ole päässyt vastailemaan aikaisemmin, oon virunut kotona likimmiten 40:n asteen kuumeessa. Kipataan nyt sitten sitä tavaraa oikein olan takaa.
Dark Elf69 kirjoitti:IRIAD ei ole ainakaan minulle kertonut että moisia olisi joten tuskin niitä ruvetaan tässä vaiheessa vaihtelemaan.
Joka toisaalta ei tarkoita, että niitä ei voitaisi muuttaa. Mä olen kyllä valmis vaihtamaan vaikka itseni pois jos se tekee turnauksesta paremman, ihmiset kuitenkin maksaa sen 20e ja ajaa johonkin god forsaken Pohjanmaalle pelaamaan : P
VVirtanen kirjoitti:Niin, voisiko tuohon meikäläisen kysymykseen saada vastausta? Nuo A,b ja C kategoriat ovat kuitenkin aika ISO tekijä tuossa ETC kompissa.
Salonen kirjoitti:
Voisiko IRAD ystävällisesti edes perustella miksi pisteraja kaikilla on 2000pts? joku perustelu tähän olisi ihan paikallaan.
Äh. Ainoa perustelu 2000pts armeijoihin on lähinnä oma virhe. ETC-kompit ei ole mulle tuttuja kuin teoriapohjalta, ja monen illan komppivoivottelujen jälkeen (osa SeKalaisista varmaan muistaakin tämän aikajakson) päätin käyttää noita ajatellen että niillä saataisiin bustailtua pahimmat aivopierut pois. En tullut ollenkaan ajatelleeksi, että armeijoitten kategorioitseminen on niin iso osa kyseistä settiä.
Mieluustihan tuon nyt teidän huomautuksien jälkeen muuttaisin, mutta jänskättää, monenko osallistujan hankkeet tuo sitten torpedoisi. Se kuitenkin tarkoittaisi aika monelle sitä 250pts lisäystä siihen armeijaan.
santso kirjoitti:no lol itse en tajua miksi 40k turnaukset pitää kompata, ainakin omalla kohdalla tulee vastaan figujen määrä jos ruvetaan kategorisoimaan armeijoita.
jos ei kompit miellytä niin eihän ole pakko osallistua.
40k turnauksia ei pidäkkään pakosta kompata, se peli on muutenkin huomattavasti enemmän tasapainossa kuin FaBa. Paremmuuteen en ota mitään kantaa.
Ja itse kyllä katsoisin niin, että niitten komppien olisi parempi miellyttää kuin olla miellyttämättä, if you catch my drift. Varsinkin kun Salosella on tuota turnauskokemusta muutenkin varmaan hieman enemmän kuin mulla.
Eitsi kirjoitti:IRiaD, onko asiasta tullut mitään päätöstä?
Läpi, örkit nyt on muutenkin vähän ulapalla. Jos joku kokee itsensä loukatuksi tämän takia niin kertokoot.