"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Drumavaticin Blogi [6/18. Kesä.]

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nummi

Re: [Blog] White Orks (klaani White Gunz) (2/16.9)

Viesti Kirjoittaja Nummi »

DaBandito kirjoitti:Aika överin kokonen ainaki toi yhen nuubin shoota.
Juuh hehe. Överiksi tosiaan meni, Counts as se sitten on, ei nuubeille saa Bshootia, oli vain niin nami paikka kun olin jo leikannut Bshootan kärjen pois yhdestä figusta ja se sopi tuohon niin namisti!

Kiitos Kehuista ja rohkaisusta!

hmm...

Muuten Tarkistin sen DeffKopta-jutun Fluffista ja tosiaan, roottori pitää ilmassa ja jotkut random "Boosterit" työntää eteen.
Ork Codex kirjoitti:DeffKoptas are the lunatic inventions of Meks obsessed with Flight. Each DeffKopta is a one man attack craft that has a set of whirling rotors mounted above the pilot's head and a jet booster at the rear. The rotors hold the DeffKopta aloft (ylhäällä) as the booster sends it screaming across the battlefield...
Viimeksi muokannut Nummi, Ke 16.09.2009 15:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Hyvän näköisiä figuja. Juuri sopivia pelipöydälle. Ja et sinä ole vielä hidasta nähnytkään...
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

DaBandito kirjoitti:Aika överin kokonen ainaki toi yhen nuubin shoota.
Ylipaino on ylivoimaa!
Decoder

Viesti Kirjoittaja Decoder »

Nämä ovat taas niitä figuja joita ei vaan jostain syystä osaa kommentoida kunnolla.

Elikkä jälki on hyvää kaikin puolin, enkä löydä pahemmin virheitä. Valkoinenkin on tasaista ja korostukset smootheja. Lähinnä ainut valittamisen aiheeni on makuasia: Ihoa voisit korostaa hitusen vaaleammaksi, sillä nyt se on turhan hillittyä.
Bossi saa plussaa veritarhoista claweissa.
Nummi

Decoder kirjoitti:Nämä ovat taas niitä figuja joita ei vaan jostain syystä osaa kommentoida kunnolla.

Elikkä jälki on hyvää kaikin puolin, enkä löydä pahemmin virheitä. Valkoinenkin on tasaista ja korostukset smootheja. Lähinnä ainut valittamisen aiheeni on makuasia: Ihoa voisit korostaa hitusen vaaleammaksi, sillä nyt se on turhan hillittyä.
Bossi saa plussaa veritarhoista claweissa.
Oikeastaan olen samaa mieltä Nobeissa, ihoa voisi korostaa hieman enemmän. Tosin en nyt rupea enää korjailemaan.
Nyt nuo sopivat kyllä hyvin ajatukseen joka on "The bigger, the darker"

Danke, Nyt on BOrkit työnalla.
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Tuolla shootalla ei ammuta, sillä kolkataan.

Miten jotkut repii hirveän kasan kommentteja yhdessä päivässä, kun minä en ole saanut yhtäkään viestiä blogiini kolmeen uppiin.
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Erittäin nättejä örkkejä. Pidän valkoisesta teemastasi ja örkkien yleisilme on mukavan persoonallinen. Tässä kun uppia odottelen tähän blogiin niin samalla utelen tuon valkoisen reseptiä. Näissä örkeissä on sellaista valkoista, jota itse olen pitkään yrittänyt saada aikaiseksi.
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Nummi

elfman kirjoitti:Erittäin nättejä örkkejä. Pidän valkoisesta teemastasi ja örkkien yleisilme on mukavan persoonallinen. Tässä kun uppia odottelen tähän blogiin niin samalla utelen tuon valkoisen reseptiä. Näissä örkeissä on sellaista valkoista, jota itse olen pitkään yrittänyt saada aikaiseksi.
Ohhoh, mitäs ihmettä, täällä kommattiin. Miten jaksoit tuonne toiselle sivulle asti mennä. No anyway. Kiitos.
Walkoisen resepti on ihan simppeli. Pohjaväriksi pari hieman laimennettua SpaceWolvesGray: kerrosta ja siihen sitten noin, kolme (niin paljon kuin tarvitaan riittävän peittävän kerroksen tekemiseen) ihan puhdasta (tämäkin laimennettua) SkullWhite kerrosta.

Täsää voi myös käyttää sitä että blenditään ohuilla kerroksilla valkoista niin että siirymästä tulee smoothi, siis kyllä te tiedätte. Ei blenditä värejä keskenään vaan hyödynnetään värin vähäistä peittävvyyttä jolloin syntyy tummempi väri kuin paksu kerros olisi. Laitetaan ohuita valkoisia kerroksia päällekkäin kuten olisit highlightaamssa.

Aiheesta keskustelua tai neuvoja anyone?
Voin yrittää värkätä tutoriaalia jos ei tuosta kukaan mitään tajua, tosin en kameraa oikein käyttöön saa ja olen vähän amatööri sen, ja tutoriaalin, käytössä-, ja teossa.

Höö, the ultimate epäselvä viesti.

IHQedit:

Päivitys 5.10!

Ok ei tämä nyt varsinainen päivitys ole, sain paremmat kuvat poppoosta ja ajattelin pistää näytille. Ei ihan vielä hyvään yllä tuo kuvien laatu omasta mielestäni mutta lähenee jo. Ainakin niin tarkaa että näkee bossessa kaikki virheet! (tämä ei tietenkään ollut tarkoituksellista.)

Siis, Nobit ovat edelleen valmiita, korjasin Överiksi menneestä shootasta valkoisen laikun ja johan kun olin kuvaa ottamassa niin siihen on ilmestynyt vihreä laikku... *sigh*.
Pitäisi varmaan pitää ne valmiit figut poissa maalauspöydältä.

Noniin, ne itse kuvat.

Warbossi

Siellä ne valkoiset pisteet on siis ruokasoodaa, kannattaisi varmaan sivellä sudilla pois, en vain aiemmin huomannut.
http://img255.imageshack.us/img255/3217 ... ork015.jpg

takaa
Sivu
Pärstä

Nobit
Tosiaan etsikääpäs siitä shootasta vihreä laikku. (ellei kuvissa ole rajautunut ulos)

http://img121.imageshack.us/img121/289/ ... ork001.jpg

Lähempää kuvaa 1.
Lähempää kuvaa 2.
Selkäreppu Bshoota miähellä (henkilökohtainen ylpeyden aihe ^^)

Juuh siinä kaikki, justiinsa valmiina 6 Borkkia, ja sitten menee loput, Borkit ja Lootat pohjamaaliin (en ole tehnyt edes sitä!)

Siinä uusi galleriani ImageShack:issä. Albumini on jaettu nyt Lizardmeneihin ja Örkkeihin.

Kiitos.
Viimeksi muokannut Nummi, Ke 25.11.2009 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paha Kahvikuppi

Viesti Kirjoittaja Paha Kahvikuppi »

Joo'o, kaikin puolin hienoja örkkeja; tasainen valkoinen on vaikeaa maalata, näissä se on onnistunut ja ihokin on varsin toimiva.

Ainoa asia josta en itse tykkää ovat metallit, jotka näyttävät allekirjoittaneen silmään aika "maalatuilta" eivät juurikaan metallilta. Niistä saisi vähän metalisemman näköisiä ehkä washeilla ja drybrushatuilla korostuksilla(siis vaan korostukset drybrushataan ei koko hoitoa) ja ruostetta olisi helppo tehdä ruskean, oranssin ja veden sekoituksella. Örkkien metalleihin rruoste vaan jotenki kuuluu.

Mutta joo, makuasioista aika paljolti valittelen tässä. Hienoja figuja ovat joka tapauksessa, tykkäsin erityisesti bossin linssistä, joka on todella hyvin onnistunut.
Nummi

Päivitys 25.11!

Talvi tuli, kuvat meni paskaksi, Photobucketista bännit (älkää kysykö miksi, en todellakaan tiedä!) ja figujakin valmistunut aivan liian vähän! Nyt ei todellakaan mene hyvin.
Kuvien laatu laski roimasti luonnovalon kadottua, lamppuja ja kunnon ministudiota kun en saa hommattua/tehtyä. Lamput maksaa, ei rahaa ja vanhemmat eivät varmasti katsoisi suopeasti, kun en oikeasti saisi edes käyttää perheen ainoata kameraa, pokkaria kuvaamiseen. Studio nyt on jonkinmoinen mutta pitäisi sitä oikeanlaatuista paperia saada jotka päästävät valoa pehmeästi läpi.

Mutta jooh, turhat valittelut pois ja itse saavutuksiin. 6 Borkkia ollut jo varmasti puoli kuukautta maaleissa, en vain ole kuvannut (noh, ainakaan onnistuneesti.) Innostuin viikonlopun pelien jälkeen maalaamaan liskoja ja valmiina on melkein kaksi Salamander Hunting Packiä uusiksi maalattuna. Kuvat ovat pers**stä, keltainen sävy vääristelee hieman tuota valkoista yms. mutta pärjätään näillä nyt vähän aikaa. Toivottavasti.

Da Boyz

Huomioikaa että baset ovat puolitiessä!

Maalaisjälki laski muihin verrattuna koska nyt, niitähän tulee säälliseen örkkiarmeijaan roimasti yli sata!

Lähempää
Lähempää2

Tuosta saa kuvan.

Salamander Hunting Pack's

Nonnii, tuli tämmöisiäkin tehtyä tässä vähän vähemmän aikaa sitten, ja oli kyllä niin pirun helppoa. Kaipaan takaisin FaBan maalaamisen helppouteen (ainakin liskojen maalaus on todella helppoa.)
3 skinkki handleriä vielä maalaamattomana, maalaus alla juuri nyt.

Surkea yleiskuva
Kuvat vääristävät oranssia, oikeasti on paljon enemmän kontrastia.

Valmis tiimi
Skinkkiä siellä, Skinkkiä täällä
Jokainen figu josta olen tänne laittanut kuvan on ollut jollain tapaa keskeneräinen!

Skinkit onnistuivat mielestäni ihan hyvin, salamanterit, hmm... näette itse. Hutaistu hieman.
Kuvien laatuun parannusehdotuksia ihan mukava olisi kuulla, haukkuja ei niinkään, tiedän jo että ovat surkeita.

nyt vain uusi spray örkeille niskaan niin pääsen jatkamaan sitä projektia, ja liskojen uusiksimaalaus jatkuu jotenkuten satunnaisten vibojen kohdalla.

Danke.
Drakojan

Re: [Blog] White Orks (klaani White Gunz) (4/25.11)

Skinkit ovat kauniita. Saisiko vielä lähikuvaa niistä niin voisi kommentoida? Örkit ovat hyvää pelipöytätasoa.
Nummi

Drakojan kirjoitti:Skinkit ovat kauniita. Saisiko vielä lähikuvaa niistä niin voisi kommentoida? Örkit ovat hyvää pelipöytätasoa.
No, ongelmana minun figujen ja lähikuvien kanssa on se etä ne näyttävät aika huonoilta. Figuni näyttävät parhaalta pienen matkan päästä. Mutta, saamanne pitää, tässä:
Skinkki3 (huonoin)
Skinkki2 (ei se olikin tämä!)
Skinkki1 (parhain)

ImageShack on hidas ja vaikeakäyttöinen. Pahoittelen.
Yritän skarpata seuraavan skinkki satsin kanssa, hyviä uutisia ovat varmasti että teen koko armeijan skinkit (päälle 60) samalla tasolla ja teemalla. Uusiksimaalaus on helpompaa kuin normaali maalaus.

IHQedit: Hassua, jokaisen basessa on pläntti sinistä! :P
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Oikeen nättejä örmyjä. Valkoinen on mukavan omaperäinen ratkaisu väriksi. Alkuun ihmettelin että millä se noi valkosena on pysynyt mutta sitten huomasin lumibasen. Jotain öljytahraa tms. toivoisin rikkomaan tuon liian puhtauden.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Nummi

Hanska kirjoitti:Oikeen nättejä örmyjä. Valkoinen on mukavan omaperäinen ratkaisu väriksi. Alkuun ihmettelin että millä se noi valkosena on pysynyt mutta sitten huomasin lumibasen. Jotain öljytahraa tms. toivoisin rikkomaan tuon liian puhtauden.
Jooh, ajattelinkin yhdessä vaiheessa ruveta semmoista lisäilemään, mutta tyydyin sitten vain nopeaan BD:hen koska pelkäsin että pilaisin figut, kun en osaa maalata ruostetta, öljyä tms.

Yksi skinkki maalissa, tosin, mitä te tästä tiedosta hyödytte!
Kunhan saan uuden Sprayn pääsen maalaamaan lisää örkkejä, siihen asti liskojen uusiksimaalausta!

Edit: nyt huomasin että unohdi näiltä borkeilta kynnet ja BD:n! Olen minäkin nero.
Nummi

Re: [Blog] White Orks (5/11.2.10) (Kaikenmoista Sälää!)

Päivitys 5.10!
Ööh. Kannattaakohan tämä oikeasti Upata. Noh, esittelen kuitenkin Figujani teille kuunnellessani Blues Brothers:ia. On se mahtavaa musiikkia. "Everybody needs Somebody"

Noh, Ensinnäkin. Olen edistynyt vähän hitaahkosti Örkkejen puolella, ei oikein innosta. Rupesin noin kuukausi sitten kuitenkin tehdä erästä ikuisuusprojektia nimeltä Scratchbuilt Ork Trukk!

Kuva
Kuva

Lähikuva Moottorista - Koottu Flamereitten osista.

Tulen tekemään tuon jonain kauniina päivänä loppuun. Siihen pitää lisätä suuri lava Boyseylle, siihen tulee Grip Baarit. Taakse tulee tuplarenkaat, ja nuita rakoja pitäisi tietenkin hieman Stuffailla. Katsotaan milloin tuon saisi loppuun tehtyä.

Noniin. Sitten itse edistyksiin. Olen saanut aikaiseksi vajaan puolet Loota yksiköstä, + Mek. Nämä on maalattu mielestäni ihan kelvolla pelikenttätasolla, tosin yritin panostaa näihin vähän enemmän kuin muihin.

Kuva
Kuva
Kuva
Tähän mekkiin säädin hieman omiani. Niin, kysytte varmasti mielessänne samaa kysymystä. "Mikä hitto tuo PALLO on olevinaan?!" Se on ikäänkuin mini Wrekkin' Ball, Mek:ithän ovat hieman Experimento' intoisia. Juu, tuohan käy yhtä hyvin pelillisesti kuin överin kokoinen BShootani, mutta on se kivan näköinen.
PALLO läheltä.

Ja Bonareita. Maalinpoistin innoissani PowerSparyta saatuani Tyrionin & Heppasen & Död Delf: it. Aloin maalata figua, mutta sitten sain idean. Ehkäpä kokeilisin ja treenaisin NMM:ää näihin. Nyt on siis Tyrion itse maalattu, heppa ja DödDelf odottavat vuoroaan.

Kuva
Kuva
Kuva
Hieman tärähtänyt kuva takaata.

Siinä kaikki. Toivottavasti piditte siitä että helpotin elämäämme laittamalla kuvat suoraan tänne, en linkkeinä. ;)
Drakojan

Re: [Blog] White Orks (klaani White Gunz) (5/11.2.10)

DE on nätti, mutta NMM ei mielestäni näytä metallilta, ennemminkin kiveltä. Enemmän sävyeroja niin saat metallinhohtoisuutta kehiin.
Nummi

Drakojan kirjoitti:DE on nätti, mutta NMM ei mielestäni näytä metallilta, ennemminkin kiveltä. Enemmän sävyeroja niin saat metallinhohtoisuutta kehiin.
Sinistä kehiinkö? Juuh, olen aika aloitteleva NMM:än kanssa, joten sen käytännön osuuden kanssa on vielä haarjoittelemista. Yritän oppia blendimään sen oikein ensin, sitten varmaan siirryn siihen vaativampaan osuuteen, miten se metalli oikeasti käyttäytyy.
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Jos haluat oppia blendaamaan, blendaa, äläkä layeroi =)

Kannattaa kypärää taivuttaa lähemmäksi alkuperäistä asentoa, se on nytten hiukka vinossa.

Muuten onnistunut tyrion.
2
Nummi

n1n0 kirjoitti:Jos haluat oppia blendaamaan, blendaa, äläkä layeroi =)

Kannattaa kypärää taivuttaa lähemmäksi alkuperäistä asentoa, se on nytten hiukka vinossa.

Muuten onnistunut tyrion.
Kiitos kommentista. Juu, tuota kypärää yritin vääntää, mutta se oikein sinnikkäästi ei hennolla käsittelyllä tahtonut vääntyä, mikäköhän silläkin nyt oikein on. En viitsi oikein nyt sitä skulptia millään pihdeillä pilata.

Joo, Blend, Layer, aika sama asia vai? Anteeksi, ainakin näin olen kuvitellut.
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Drumavatic´ kirjoitti:Joo, Blend, Layer, aika sama asia vai? Anteeksi, ainakin näin olen kuvitellut.
Nopeasti netistä kaiveltuna Layerin tai kerrostamisella yksinkertaisesti maalataan kirkkaammalla värillä kuivuneen tumman värin päälle. Blendin eli sekoittaminen on laajennettu tekniikka kerrostamisesta, jossa kostealla pensselillä sekoitetaan kirkkaampaa väriä tummempaan ennenkuin se on kokonaan kuivunut. Näin pitäisi siis teoriassa saada kahdella värisävyllä aikaansaada vielä kolmas sävy kahden maalatun alueen väliin jossa nämä kaksi käytettyä väriä ovat sekoittuneet toisiinsa.

Itselleni jopa tasaisen ohuen pinnan saaminen on joskus ylitsepääsemättömän vaikeata oranssin kanssa, saati sitten kerrostaminen tai jopa sekoittaminen.

Minun silmiini se ratsumies näytti hienolta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”