elfman kirjoitti:Erittäin nättejä örkkejä. Pidän valkoisesta teemastasi ja örkkien yleisilme on mukavan persoonallinen. Tässä kun uppia odottelen tähän blogiin niin samalla utelen tuon valkoisen reseptiä. Näissä örkeissä on sellaista valkoista, jota itse olen pitkään yrittänyt saada aikaiseksi.
Ohhoh, mitäs ihmettä, täällä kommattiin. Miten jaksoit tuonne toiselle sivulle asti mennä. No anyway. Kiitos.
Walkoisen resepti on ihan simppeli. Pohjaväriksi pari hieman laimennettua SpaceWolvesGray: kerrosta ja siihen sitten noin, kolme (niin paljon kuin tarvitaan riittävän peittävän kerroksen tekemiseen) ihan puhdasta (tämäkin laimennettua) SkullWhite kerrosta.
Täsää voi myös käyttää sitä että blenditään ohuilla kerroksilla valkoista niin että siirymästä tulee smoothi, siis kyllä te tiedätte. Ei blenditä värejä keskenään vaan hyödynnetään värin vähäistä peittävvyyttä jolloin syntyy tummempi väri kuin paksu kerros olisi. Laitetaan ohuita valkoisia kerroksia päällekkäin kuten olisit highlightaamssa.
Aiheesta keskustelua tai neuvoja anyone?
Voin yrittää värkätä tutoriaalia jos ei tuosta kukaan mitään tajua, tosin en kameraa oikein käyttöön saa ja olen vähän amatööri sen, ja tutoriaalin, käytössä-, ja teossa.
Höö, the ultimate epäselvä viesti.
IHQedit:
Päivitys 5.10!
Ok ei tämä nyt varsinainen päivitys ole, sain paremmat kuvat poppoosta ja ajattelin pistää näytille. Ei ihan vielä hyvään yllä tuo kuvien laatu omasta mielestäni mutta lähenee jo. Ainakin niin tarkaa että näkee bossessa kaikki virheet! (tämä ei tietenkään ollut tarkoituksellista.)
Siis, Nobit ovat edelleen valmiita, korjasin Överiksi menneestä shootasta valkoisen laikun ja johan kun olin kuvaa ottamassa niin siihen on ilmestynyt vihreä laikku... *sigh*.
Pitäisi varmaan pitää ne valmiit figut poissa maalauspöydältä.
Noniin, ne itse kuvat.
Warbossi
Siellä ne valkoiset pisteet on siis ruokasoodaa, kannattaisi varmaan sivellä sudilla pois, en vain aiemmin huomannut.
http://img255.imageshack.us/img255/3217 ... ork015.jpg
takaa
Sivu
Pärstä
Nobit
Tosiaan etsikääpäs siitä shootasta vihreä laikku. (ellei kuvissa ole rajautunut ulos)
http://img121.imageshack.us/img121/289/ ... ork001.jpg
Lähempää kuvaa 1.
Lähempää kuvaa 2.
Selkäreppu Bshoota miähellä (henkilökohtainen ylpeyden aihe ^^)
Juuh siinä kaikki, justiinsa valmiina 6 Borkkia, ja sitten menee loput, Borkit ja Lootat pohjamaaliin (en ole tehnyt edes sitä!)
Siinä uusi galleriani ImageShack:issä. Albumini on jaettu nyt Lizardmeneihin ja Örkkeihin.
Kiitos.