Faba kampaniaa ?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Faba kampaniaa ?
Minulle käyvät ajoiksi ropekerho tiistaina, ja muuten torstait ja sunnuntait.
Olisimmeko me siis aloittamassa sitä kampanjaa lähiaikoina?
Olisimmeko me siis aloittamassa sitä kampanjaa lähiaikoina?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- LAV-Kitsune-
Nuorisokeskuksella voi pelailla oikeastaan ihan minä päivänä vain. Se on paikka jossa voi harrastaa mitä tahansa nuorisotoimintaa, mukaanlukien siis myös figupelejä jos niin huvittaa. Asiasta jos käy sopimassa ennakkoon nuoriso ohjaajien kanssa (ihan pelkkä jutustelu riittää) niin silloin asia on yleensä ihan varma. Sieltä voi varata myös aikoja isommille tapahtumille ilmaiseksi. Fantsussa voi pelailla aina, mutta lauantai on varmaan ainut päivä joka käy kunnolla kaikille. Siinä siis tällaisia julkisia pelitiloja mitä tulee mieleen.
- Khorne Marien
Mitäs jos vaikka parin viikon päästä jo voitaisiin aloitella? Jos LAV vaikka kehittelisit sitä kampanjaa tässä parin viikon aikana ja sitten toteutettaisiin se?
Valitettavasti en pääsisi uskonnollisista syistä kampaniaan mukaan lauantaina ennen auringonlaskua. Aurinko laskee kahden viikon päästä 17:35:n paikkeilla.
Olisiko mitään mahdollisuutta varata vaikka 1 sunnuntai nuokkarilla, jos se on kerran ilmaista?
Ehtisihän siinä pelata ainakin 3-4 isoa peliä johon kaikki pelaajat osallistuvat. Vai?
Olisiko mitään mahdollisuutta varata vaikka 1 sunnuntai nuokkarilla, jos se on kerran ilmaista?
Ehtisihän siinä pelata ainakin 3-4 isoa peliä johon kaikki pelaajat osallistuvat. Vai?
- Khorne Marien
Mites 25. Päivä?aatami kirjoitti:Valitettavasti en pääsisi uskonnollisista syistä kampaniaan mukaan lauantaina ennen auringonlaskua. Aurinko laskee kahden viikon päästä 17:35:n paikkeilla.
- LAV-Kitsune-
25. päivä kävisi minulle, ja silloin pääsisin pelailemaan / avaamaan ovet / laittamaan hälytykset sinne nuokkarille. Olisi toki mukava saada vähän enemmänkin pelaajia sinne paikalle, ettei kolmestaan tarvitse koko päivää pyöriä siellä. Mitä nyt kampanjoiden organisointeihin ja järjestämisiin tulee, niin en mielellään lähde siihen mukaan. Töissä ja toisen yhdistyksen pyörittämisessä on jo ihan tarpeeksi hommaa, joten jätän homman suosiolla toiselle. Jonain random päivinä voin tulla kyllä nuokkarille pelailemaan ja hoitelemaan nuita häly juttuja tosiaan jos saa sinne vähän enemmän porukkaa pelailemaan, mutta en mielellään siitäkään tee ihan joka viikottaista tapaa ^.^
Onko tämä 25. päivä siis sovittu? Minulle se ainakin käypi.
Tulisiko joku muukin mukaan kuin me 3?
Pitäisikö tälle kampanjalle tehdä oma topic?
Katsotaan nyt kuka muu tulisi mukaan. Järjestätkö sinä kuitenkin tämän 25. päivän, jos saadaan tarpeeksi porukkaa? En usko että kukaan kuitenkaan jaksaa pelata viikottain kampanjan (Tai vastaavaa).LAV-Kitsune- kirjoitti:Olisi toki mukava saada vähän enemmänkin pelaajia sinne paikalle, ettei kolmestaan tarvitse koko päivää pyöriä siellä. Mitä nyt kampanjoiden organisointeihin ja järjestämisiin tulee, niin en mielellään lähde siihen mukaan. Töissä ja toisen yhdistyksen pyörittämisessä on jo ihan tarpeeksi hommaa, joten jätän homman suosiolla toiselle. Jonain random päivinä voin tulla kyllä nuokkarille pelailemaan ja hoitelemaan nuita häly juttuja tosiaan jos saa sinne vähän enemmän porukkaa pelailemaan, mutta en mielellään siitäkään tee ihan joka viikottaista tapaa ^.^
- Khorne Marien
aatami kirjoitti:Onko tämä 25. päivä siis sovittu? Minulle se ainakin käypi.
Minulle kai käy.
Hmm. Ketähän voisi saada...
Katsotaan nyt kuka muu tulisi mukaan. Järjestätkö sinä kuitenkin tämän 25. päivän, jos saadaan tarpeeksi porukkaa? En usko että kukaan kuitenkaan jaksaa pelata viikottain kampanjan (Tai vastaavaa).
Itse en ainakaan jaksaisis enkä edes pääsisi joka viikko :D
Tehty :D