"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Itsetehtyjä plaguebearereita?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Khorne Marien

Itsetehtyjä plaguebearereita?

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Hehee, taas mahti-ideoitani tässä: :D

Kun noita plaguebearereita tarvitsisi 80 kpl tähän demoni armeijaan, mutta ei viitsisi mitään 300e käyttää niihin niin ajattelin tehdä itse. Meinasin että ostan näitä päiksi ja GW:n zombeja ruumiiksi. Siihen vähän stuffailua niin eikös mene plaguebearerista? Idean sain täältä. Onko jollakulla parempaa ideaa?
Kaapelikala

Re: Itsetehtyjä plaguebearereita?

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Sukeltavat plaguebearerit periskoopeilla. Paras. Idea. Ikinä. Ja myöskin overpowered muihin virityksiin verrattuna.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Moni on tehnyt kuppakuskeja käyttäen pohjana ghouleja, krootteja tai bloodlettereitä. Viimeksi vastaan tuli ghouleista konvertoituja täällä, kroot-kuppakuskeista esimerkki löytyy vaikkapa vara-wöpsiltä. Olen nähnyt myös bloodlettereistä konvertoituja, mutta en muista missä. Luultavasti warseerilla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Kaapelikala kirjoitti:Sukeltavat plaguebearerit periskoopeilla. Paras. Idea. Ikinä. Ja myöskin overpowered muihin virityksiin verrattuna.
Ejole fabassa noista periskoopeista yhtä paljon hyötyä kuin 40k:ssa.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Millaiset baset voisi tehdä näille? Itse ajattelin suota mutta se on vähän vaikea toteuttaa...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kasa halvimpia figuja ja kaikille kyltit kouraan ja sanot sitten vastustajalle, että niillä on kamalan huono hammashygienia. Eiku.. se olikin plaquebearers..
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Khorne Marien kirjoitti:Millaiset baset voisi tehdä näille? Itse ajattelin suota mutta se on vähän vaikea toteuttaa...
Google auttaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”