Itsetehtyjä plaguebearereita?
- Khorne Marien
Itsetehtyjä plaguebearereita?
Hehee, taas mahti-ideoitani tässä: :D
Kun noita plaguebearereita tarvitsisi 80 kpl tähän demoni armeijaan, mutta ei viitsisi mitään 300e käyttää niihin niin ajattelin tehdä itse. Meinasin että ostan näitä päiksi ja GW:n zombeja ruumiiksi. Siihen vähän stuffailua niin eikös mene plaguebearerista? Idean sain täältä. Onko jollakulla parempaa ideaa?
Kun noita plaguebearereita tarvitsisi 80 kpl tähän demoni armeijaan, mutta ei viitsisi mitään 300e käyttää niihin niin ajattelin tehdä itse. Meinasin että ostan näitä päiksi ja GW:n zombeja ruumiiksi. Siihen vähän stuffailua niin eikös mene plaguebearerista? Idean sain täältä. Onko jollakulla parempaa ideaa?
- Kaapelikala
Re: Itsetehtyjä plaguebearereita?
Sukeltavat plaguebearerit periskoopeilla. Paras. Idea. Ikinä. Ja myöskin overpowered muihin virityksiin verrattuna.
Moni on tehnyt kuppakuskeja käyttäen pohjana ghouleja, krootteja tai bloodlettereitä. Viimeksi vastaan tuli ghouleista konvertoituja täällä, kroot-kuppakuskeista esimerkki löytyy vaikkapa vara-wöpsiltä. Olen nähnyt myös bloodlettereistä konvertoituja, mutta en muista missä. Luultavasti warseerilla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ejole fabassa noista periskoopeista yhtä paljon hyötyä kuin 40k:ssa.Kaapelikala kirjoitti:Sukeltavat plaguebearerit periskoopeilla. Paras. Idea. Ikinä. Ja myöskin overpowered muihin virityksiin verrattuna.
- Khorne Marien
Millaiset baset voisi tehdä näille? Itse ajattelin suota mutta se on vähän vaikea toteuttaa...
Kasa halvimpia figuja ja kaikille kyltit kouraan ja sanot sitten vastustajalle, että niillä on kamalan huono hammashygienia. Eiku.. se olikin plaquebearers..
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Kaapelikala
Google auttaaKhorne Marien kirjoitti:Millaiset baset voisi tehdä näille? Itse ajattelin suota mutta se on vähän vaikea toteuttaa...