Kaupasta nimeltä Musta Susi.
Meidän paikallisessa liikkeessa in store tilaus toimii siten että sanot myyjälle että mä haluun tota ja tätä ja sit se tilaa ja sit sä ostat ne ja sit sä hymyilet 
No hui Musta Hukka Helsingissä. Täytyy vissiin pistää korvan taakse kun tulen seuraavan kerran käymään Helsingissä
Onnea ja menestystä
No hui Musta Hukka Helsingissä. Täytyy vissiin pistää korvan taakse kun tulen seuraavan kerran käymään Helsingissä
Onnea ja menestystä
I am weasel!
Tarkotatko nyt semmosia laatikoita ja blistereitä mitä ei ole sillä hetkellä hyllyssä, vai ihan bitz'n'pieces, eli voit tilata vaikka pelkät uuden obliteratorin jalat?Orion God kirjoitti:Meidän paikallisessa liikkeessa in store tilaus toimii siten että sanot myyjälle että mä haluun tota ja tätä ja sit se tilaa ja sit sä ostat ne ja sit sä hymyilet
Niinkun mua oikeestaan edes kiinnosta, mutta
- ankara halla
- Valvoja
Sori kun kesti, en ollut huomannut kysymystäsi... :oops:mr.tp kirjoitti:Pystyykö maksamaan käteisellä jos tilaa koti ovelle?
Käteismaksu on mahdollinen ainoastaan paikanpäällä liikkeessä. Voit siis esim. käydä liikkeessä tekemässä tilauksesi ja maksaa sen etukäteen jolloin postitamme tavarat kotiisi heti kun ne meille tulevat.
Muut maksuvaihtoehdot ovat toistaiseksi tilisiirto (edullisin kaikille osapuolille) tai postiennakko (kalliimpi vaihtoehto etkä edes saisi tuoteitta kotiisi vaan ne pitäisi noutaa postista).
Mikäli tästä on kenelläkään kysyttävää niin kannattaa lähettää sähköpostia osoitteesemme [email protected]
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- ankara halla
- Valvoja
mr.tp kirjoitti:Näin kysyy tietämätön (minä). Saako tilattua myös vanhaa WD:tä?
Asiahan on juuri näin.Aacheron kirjoitti:Pitää vain huomauttaa, että useimpia WD:itä ei edes saa suoraan GW:ltä, koska ne ovat yksinkertaisesti loppuneet...
Ihmeenkaupalla voi olla, että saisimme joitain vanhoja WD:n numeroita mutta mitään emme tämän suhteen ikävä kyllä pysty lupaamaan.
Ja asiaa hieman sivuten, meiltähän siis pystyy tilaamaan WD:n suoraan postilla kotiin hintaan 7 euroa/numero. Tämä ei siis ole sama kuin WD:n tilaaminen suoraan Englannista (eli ns. tilaajalahjat jäisivät uupumaan) vaan yksinkertaisesti lähetämme WD:n eteenpäin asiakkaalle heti kun se meille tulee.
Mikäli olet kiinnostunut niin lähetä spostia osoitteeseen [email protected]
-
Archon Everhate
- Viesti:
Vastaatteko myös noihin? Kyselin asiaa tuossa viikko sitten maililla, muttei mitään ole kuulunut. Tai sitten Soneran mailipalvelimeni taas tökkii.ankara halla kirjoitti:Ja asiaa hieman sivuten, meiltähän siis pystyy tilaamaan WD:n suoraan postilla kotiin hintaan 7 euroa/numero. Tämä ei siis ole sama kuin WD:n tilaaminen suoraan Englannista (eli ns. tilaajalahjat jäisivät uupumaan) vaan yksinkertaisesti lähetämme WD:n eteenpäin asiakkaalle heti kun se meille tulee.
- ankara halla
- Valvoja
Tai sitten ongelma on meidän päässä... kyllä tietotekniikka on hienoa. Tarkoitus on kyllä vastata aina mahdollisimman pian. Lähetä kyselysi uudestaan ja mikäli vastausta ei tälläkään kerralla kuulu niin olet täysin oikeutettu palkkaamaan Venäjän mafian opettamaan meille tapoja.Grond kirjoitti:Vastaatteko myös noihin? Kyselin asiaa tuossa viikko sitten maililla, muttei mitään ole kuulunut. Tai sitten Soneran mailipalvelimeni taas tökkii.ankara halla kirjoitti:Ja asiaa hieman sivuten, meiltähän siis pystyy tilaamaan WD:n suoraan postilla kotiin hintaan 7 euroa/numero. Tämä ei siis ole sama kuin WD:n tilaaminen suoraan Englannista (eli ns. tilaajalahjat jäisivät uupumaan) vaan yksinkertaisesti lähetämme WD:n eteenpäin asiakkaalle heti kun se meille tulee.
Pahoittelumme.
Tuskin tuo mafia on tarpeellista, sattuuhan näitä. Toisekseen tuo domain (saunalahti) selittää jo ison osan ongelmistaankara halla kirjoitti:Tai sitten ongelma on meidän päässä... kyllä tietotekniikka on hienoa. Tarkoitus on kyllä vastata aina mahdollisimman pian. Lähetä kyselysi uudestaan ja mikäli vastausta ei tälläkään kerralla kuulu niin olet täysin oikeutettu palkkaamaan Venäjän mafian opettamaan meille tapoja.
Pahoittelumme.
-
LedByReaper
-
Archon Everhate
- Viesti:
ankara halla: miten olisi käytettyjen figujen osto ja myynti Laulamestarin tyyliin(Lappeenrantalainen alan kauppa)? Ottaisitte vanhoja figuja vastaan ja antaisitte niistä creduja, joílla voi sitten hankkia liikkeestä pelitavaraa ja figuja arvon edestä. Halukkaat voisivat taas ostaa käytettyjä figuja omiin armeijoihinsa.
- ankara halla
- Valvoja
En usko, että ainakaan ihan lähiaikoina olisimme valmiita aloittamaan käytettyjen figujen osto/myynti -toimintaa.Joppu kirjoitti:ankara halla: miten olisi käytettyjen figujen osto ja myynti Laulamestarin tyyliin(Lappeenrantalainen alan kauppa)? Ottaisitte vanhoja figuja vastaan ja antaisitte niistä creduja, joílla voi sitten hankkia liikkeestä pelitavaraa ja figuja arvon edestä. Halukkaat voisivat taas ostaa käytettyjä figuja omiin armeijoihinsa.
Ajatus on hyvä ja periaatteessa mahdollinen mutta ei vielä ajankohtainen.
- ankara halla
- Valvoja
Tähän osaisi parhaiten vastata Archon Everhate joka paljon muun ohella vastaa myös ostotilauksista.Soundwave kirjoitti:Oi Mustan Suden väki, vastatkaa vaatimattomaan kysymykseeni:
Soundwave kirjoitti:Bane kirjoitti:
Ja ForgeWorld tilaukset onnistuvat samalla tavalla.
Mitenkäs Black Libraryn tuotteet? Liber Chaoticat tulevat mieleen ihan itsestään.
Itse en näe mitään syytä miksei Black Libraryn tuotteita voisi myös ostaa meidän kauttamme mutta toistaiseksi emme ole Englannin kanssa tästä puhuneet.
Palaamme kyllä asiaan heti kun on jotain kerrottavaa!