"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaupasta nimeltä Musta Susi.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Pystyykö maksamaan käteisellä jos tilaa koti ovelle?
Orion God

Viesti Kirjoittaja Orion God »

Meidän paikallisessa liikkeessa in store tilaus toimii siten että sanot myyjälle että mä haluun tota ja tätä ja sit se tilaa ja sit sä ostat ne ja sit sä hymyilet :)

No hui Musta Hukka Helsingissä. Täytyy vissiin pistää korvan taakse kun tulen seuraavan kerran käymään Helsingissä :)

Onnea ja menestystä :)
I am weasel!
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Orion God kirjoitti:Meidän paikallisessa liikkeessa in store tilaus toimii siten että sanot myyjälle että mä haluun tota ja tätä ja sit se tilaa ja sit sä ostat ne ja sit sä hymyilet :)
Tarkotatko nyt semmosia laatikoita ja blistereitä mitä ei ole sillä hetkellä hyllyssä, vai ihan bitz'n'pieces, eli voit tilata vaikka pelkät uuden obliteratorin jalat?

Niinkun mua oikeestaan edes kiinnosta, mutta ;)
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

mr.tp kirjoitti:Pystyykö maksamaan käteisellä jos tilaa koti ovelle?
Sori kun kesti, en ollut huomannut kysymystäsi... :oops:

Käteismaksu on mahdollinen ainoastaan paikanpäällä liikkeessä. Voit siis esim. käydä liikkeessä tekemässä tilauksesi ja maksaa sen etukäteen jolloin postitamme tavarat kotiisi heti kun ne meille tulevat.

Muut maksuvaihtoehdot ovat toistaiseksi tilisiirto (edullisin kaikille osapuolille) tai postiennakko (kalliimpi vaihtoehto etkä edes saisi tuoteitta kotiisi vaan ne pitäisi noutaa postista).

Mikäli tästä on kenelläkään kysyttävää niin kannattaa lähettää sähköpostia osoitteesemme [email protected]

:)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
mr.tp

Näin kysyy tietämätön (minä). Saako tilattua myös vanhaa WD:tä?
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Pitää vain huomauttaa, että useimpia WD:itä ei edes saa suoraan GW:ltä, koska ne ovat yksinkertaisesti loppuneet...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
ankara halla
Valvoja

mr.tp kirjoitti:Näin kysyy tietämätön (minä). Saako tilattua myös vanhaa WD:tä?
Aacheron kirjoitti:Pitää vain huomauttaa, että useimpia WD:itä ei edes saa suoraan GW:ltä, koska ne ovat yksinkertaisesti loppuneet...
Asiahan on juuri näin.
Ihmeenkaupalla voi olla, että saisimme joitain vanhoja WD:n numeroita mutta mitään emme tämän suhteen ikävä kyllä pysty lupaamaan.

Ja asiaa hieman sivuten, meiltähän siis pystyy tilaamaan WD:n suoraan postilla kotiin hintaan 7 euroa/numero. Tämä ei siis ole sama kuin WD:n tilaaminen suoraan Englannista (eli ns. tilaajalahjat jäisivät uupumaan) vaan yksinkertaisesti lähetämme WD:n eteenpäin asiakkaalle heti kun se meille tulee.

Mikäli olet kiinnostunut niin lähetä spostia osoitteeseen [email protected]
mr.tp

Pystyisikö sinne saamaan "laina armyjä" jos joku syystä tai toisesta ei voi tuoda omiaan mukaan?
Archon Everhate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Archon Everhate »

Niitä kasataan koko ajan.
What do you mean "Only the figures may charge." and why are you taking away my axe?
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

ankara halla kirjoitti:Ja asiaa hieman sivuten, meiltähän siis pystyy tilaamaan WD:n suoraan postilla kotiin hintaan 7 euroa/numero. Tämä ei siis ole sama kuin WD:n tilaaminen suoraan Englannista (eli ns. tilaajalahjat jäisivät uupumaan) vaan yksinkertaisesti lähetämme WD:n eteenpäin asiakkaalle heti kun se meille tulee.

Vastaatteko myös noihin? Kyselin asiaa tuossa viikko sitten maililla, muttei mitään ole kuulunut. Tai sitten Soneran mailipalvelimeni taas tökkii.
ankara halla
Valvoja

Grond kirjoitti:
ankara halla kirjoitti:Ja asiaa hieman sivuten, meiltähän siis pystyy tilaamaan WD:n suoraan postilla kotiin hintaan 7 euroa/numero. Tämä ei siis ole sama kuin WD:n tilaaminen suoraan Englannista (eli ns. tilaajalahjat jäisivät uupumaan) vaan yksinkertaisesti lähetämme WD:n eteenpäin asiakkaalle heti kun se meille tulee.

Vastaatteko myös noihin? Kyselin asiaa tuossa viikko sitten maililla, muttei mitään ole kuulunut. Tai sitten Soneran mailipalvelimeni taas tökkii.
Tai sitten ongelma on meidän päässä... kyllä tietotekniikka on hienoa. Tarkoitus on kyllä vastata aina mahdollisimman pian. Lähetä kyselysi uudestaan ja mikäli vastausta ei tälläkään kerralla kuulu niin olet täysin oikeutettu palkkaamaan Venäjän mafian opettamaan meille tapoja.

Pahoittelumme.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

ankara halla kirjoitti:Tai sitten ongelma on meidän päässä... kyllä tietotekniikka on hienoa. Tarkoitus on kyllä vastata aina mahdollisimman pian. Lähetä kyselysi uudestaan ja mikäli vastausta ei tälläkään kerralla kuulu niin olet täysin oikeutettu palkkaamaan Venäjän mafian opettamaan meille tapoja.

Pahoittelumme.
Tuskin tuo mafia on tarpeellista, sattuuhan näitä. Toisekseen tuo domain (saunalahti) selittää jo ison osan ongelmista :). Eli laitan uudelleen viestiä, ei se niin iso vaiva ole.
Wave

Viesti Kirjoittaja Wave »

Bane kirjoitti: Ja ForgeWorld tilaukset onnistuvat samalla tavalla.
Mitenkäs Black Libraryn tuotteet? Liber Chaoticat tulevat mieleen ihan itsestään.
LedByReaper

Viesti Kirjoittaja LedByReaper »

mustan suden kauppa on mielestäni parempi kun fantsu.
Ride through the valley in thunder and rain
the battle is raging, redeem this domain.
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Onko se mahdollista itte lähettäisin täältä aurinko kaupungista tilauksen esim Karl Jerico figun ja vaikka kummitäti hakisi sen paikan päältä? Ja jos tilaa figuja teiän kautta niin tartteeko siihen luottokortin? :(
Archon Everhate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Archon Everhate »

Kyllä tuo onnistuu, ja tilaukset voi maksaa käteisellä/kortilla liikkeeseen tai netin/pankin kautta tilille jonka numero löytyy sivuiltamme <a href="http://www.mustasusi.fi">www.mustasusi.fi</a>
What do you mean "Only the figures may charge." and why are you taking away my axe?
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

ankara halla: miten olisi käytettyjen figujen osto ja myynti Laulamestarin tyyliin(Lappeenrantalainen alan kauppa)? Ottaisitte vanhoja figuja vastaan ja antaisitte niistä creduja, joílla voi sitten hankkia liikkeestä pelitavaraa ja figuja arvon edestä. Halukkaat voisivat taas ostaa käytettyjä figuja omiin armeijoihinsa.
ankara halla
Valvoja

Joppu kirjoitti:ankara halla: miten olisi käytettyjen figujen osto ja myynti Laulamestarin tyyliin(Lappeenrantalainen alan kauppa)? Ottaisitte vanhoja figuja vastaan ja antaisitte niistä creduja, joílla voi sitten hankkia liikkeestä pelitavaraa ja figuja arvon edestä. Halukkaat voisivat taas ostaa käytettyjä figuja omiin armeijoihinsa.
En usko, että ainakaan ihan lähiaikoina olisimme valmiita aloittamaan käytettyjen figujen osto/myynti -toimintaa.

Ajatus on hyvä ja periaatteessa mahdollinen mutta ei vielä ajankohtainen.
Wave

Viesti Kirjoittaja Wave »

Oi Mustan Suden väki, vastatkaa vaatimattomaan kysymykseeni:
Soundwave kirjoitti:Bane kirjoitti:
Ja ForgeWorld tilaukset onnistuvat samalla tavalla.

Mitenkäs Black Libraryn tuotteet? Liber Chaoticat tulevat mieleen ihan itsestään.
ankara halla
Valvoja

Soundwave kirjoitti:Oi Mustan Suden väki, vastatkaa vaatimattomaan kysymykseeni:
Soundwave kirjoitti:Bane kirjoitti:
Ja ForgeWorld tilaukset onnistuvat samalla tavalla.

Tähän osaisi parhaiten vastata Archon Everhate joka paljon muun ohella vastaa myös ostotilauksista.

Itse en näe mitään syytä miksei Black Libraryn tuotteita voisi myös ostaa meidän kauttamme mutta toistaiseksi emme ole Englannin kanssa tästä puhuneet.
Palaamme kyllä asiaan heti kun on jotain kerrottavaa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”