"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer-Empiren miniature exchangen Suomen osallistuja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rune
Peliporukkavalvoja

Warhammer-Empiren miniature exchangen Suomen osallistuja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hallou!

Ei mulla nyt tällä kertaa muuta, kuin että seuraavanlainen nappi lähtee rapakon taa lähipäivinä. :) Baseamaton siksi, että annan vastaanottajan basettaa sen itselleen sopivaksi. Kuvat vähän huonoja huonosta ja ikivanhasta kamerasta johtuen. Piti käyttää salamaa. Urgh.

Eka maalattu nappi taas sitten kesän alun. \o/ Huraa, huraa! Josko neljä figua saisi vuodessa maalattua, niin olisin ehkä tahtiin tyytyväinen.

Eniveis:

Kuva

Itsehän sain Ameriikoista toissapäivänä maailman kauneimman full plate hilparimiehen. Konffi on tehty wanhan 6th editionin special edition standard bearerin pohjalle. Herranjumala mitä panostusta...

Omani konffattiin päivän mittaa, maalattiin kahden, joista ensimmäinen oli kesän alussa ja toinen eilen.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Datsi

Re: Warhammer-Empiren miniature exchangen Suomen osallistuja

Viesti Kirjoittaja Datsi »

voisit vähän pohjustaa meille tietämättömille, että mistä oikeen on kyse :P

Ihan hieno konffi, mitä nyt oikeassa kädessä vähän valujälkeä näkyy ja Holtilla on pistoolikotelo ja panosvyöt pistoolille jota ei näy? Figulla on kivan tuima ilme ja kilpi on hieno.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

The_Edge kirjoitti:voisit vähän pohjustaa meille tietämättömille, että mistä oikeen on kyse :P

Ihan hieno konffi, mitä nyt oikeassa kädessä vähän valujälkeä näkyy ja Holtilla on pistoolikotelo ja panosvyöt pistoolille jota ei näy? Figulla on kivan tuima ilme ja kilpi on hieno.
Ah niin, tietystikin. :) Ehkä otsikko antaa ymmärtää enemmänkin kuin mistä on kyse. Oma moka.

Kysymyksessähän on siis Warhammer-Empiren foorumeilla alkunsa saanut projekti, jossa ihmisillä ympäri maailman on ollut puolisen vuotta aikaa (itse olen kuukauden myöhässä. :D Jos ei kolmen päivän projektia saa aikaiseksi seitsemässä kuukaudessa niin jo nyt kai on) väkertää figu, ja lähettää se edelleen. Warhammerlord_soth nimimerkkinen Eurooppalainen perheenisä tätä pyörittää, ja tarkoituksena on saada ja antaa - molemmat parhaan kykynsä mukaan. Lahjukset annetaan kanssa ringissä, joten itse annetaan jollekulle toiselle jolta on nappinsa saanut.

Ameriikan puolelta tuli minulle siis tuo erinomainen, erinerinomainen hilparimies, josta voisinkin linkittää kuvan tai pari jossain vaiheessa, ja itse lähetän konffatun Holtini (jäi siis blisteristä yli, josta otin käyttöön lähinnä lady Aiyanan velhoksi armeijaani) erään amerikkalaisen kaiffarin Marienburgarilaisarmeijan jatkoksi. Tyhmää sinänsä, että ongelmista johtuen sain tietää lopullisen kohteeni vasta viikko sitten (aiempi tiputtautui leikistä), enkä tuon aloitettuani enää ruvennut korjailemaan kämmiä, jonka huomasin; ZeroTwentythree nimimerkillä kulkevan kohteeni armeija on canhoja Foundryn ja muiden valmistajien napeista koottu, ja näin ollen GW:n nykylinjaa pienempi skaalassaan, ja Holt taas GW:n vastaavia vähän isompi, ja armeija on hyvin historiallisesti korrekti kun taas omani on korkeampaa fantasiakulttuuria. Mut minkäs teet. :)

Tällaista siis Warhammer-Empiren puolella. Hassu meininki niillä siellä!
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Noi on hauskoja "eventtejä". Itse olen osallistunut kolme kertaa warhammer.orgin vastaavaan uudenvuoden vaihtoon. Walesissa majailee yksi Blood dragon vampyyri, Saksassa Beastlord ja Kanadassa Avatar's of warin Dark Elf Hero. Itse tosin sain vain kahtena vuotena jotain takaisin päin, joka on vähän tylsää. Mutta kyseiset Vindicare Assassin ja se Lustrian Skinkkispessu ovat edustuspaikoilla yhä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”