Kroot city
- Dr. Icchan
- Viesti:
Re: Isoja puita
Tämä voi kuulostaa typerän itsestäänselvältä, mutta eikö oikeat puut sopisi pikku-ukoille jättiläispuiksi?
Jo ranteenpaksuinen männynoksa on kohtuu iso puu pikkumiesten maailmassa, lisäksi puuta on saatavilla kohtalaisen helposti ja halvalla, ellei nyt ihan Helsingin ydinkeskustassa asu.
Ehkä oikeaan puuhun voisi olla helpompaa myös vähän harjoitella ja sommitella, ennenkuin sitoutuu käyttämään kalliimpia materiaaleja.
Jo ranteenpaksuinen männynoksa on kohtuu iso puu pikkumiesten maailmassa, lisäksi puuta on saatavilla kohtalaisen helposti ja halvalla, ellei nyt ihan Helsingin ydinkeskustassa asu.
Ehkä oikeaan puuhun voisi olla helpompaa myös vähän harjoitella ja sommitella, ennenkuin sitoutuu käyttämään kalliimpia materiaaleja.
Miten ajattelit mallintaa karnaa? Minusta ainakin männynoksa näyttää aika tyhmältä keskellä figupöytää.
Comppaan barbababaa. "Pienemmissä" oksissa ei ole nimeksikään tekstuuria massiivisen puun kaarnaksi. Toinen pointti on paino. Jos pöydästä tulee pala jättipuumetsää niin puita on oltava aika monta(ja aika isoja jos niihin jotain tulee rungon sisäänkin) ja puusta tehtynä painoa tulee melkosesti. Tietenkin jos pöytä on tukeva niin ei paino niin haittaa.Barnabas kirjoitti:Miten ajattelit mallintaa karnaa? Minusta ainakin männynoksa näyttää aika tyhmältä keskellä figupöytää.
Itse lähtisin tekeen foamilevystä leikatuista ympyröistä ja kaarnaksi jotain halpaa peruspakkelia.
EDIT: Tämmöseen törmäsin jos siitä irtois ideoita.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
No siinähän se on. Itsekin ajattelin Terragenesiksestä etsiä, mutta ei ole ehtinyt. Eniwei tossa on just semmonen puu mitä ajattelin. :D
Nyt löit kyllä muistot mieleen, juurikin tuo setti minulla oli :DDrumavatic´ kirjoitti:Niin että sen voi avata keskeltä ja katsoa sisään. Sellainen kahtiajako ovi.Tazidan kirjoitti:Kerroppas vähän enemmän tosta. Kun totta puhuen en oikein tajunnut.Ilfierno kirjoitti:Aaawww, mutta minä halusin ne puut sellaseksi jaettaviksi.
Niinkuin tämä.
Meillä sattui toi olemaan niin tunnistin heti mitä tarkoitit :)
Anteeksi epäselvyys, olisi pitänyt havainnollistaa kuvalla eikä kirjotella nii väsyneenä. :/
- kuningas66
Haha, rupesin nauramaan kun näin ekan kerran ton muumitalon kuvan ekalla sivulla =D "Niin että sen voi avata keskeltä ja katsoa sisään. Sellainen kahtiajako ovi. " Mutta ei siitä sen enempää.
Tuo luonnos jonka piirsit on aikast hieno ja ideakin aivan mahtava, tuli heti mieleen että asuisin tuolla puissa, se vasta olisi elämää :D
Tuo yksi linkki oli aika hieno, siinä näyttäisi olevan aivan sama ajatus. Joten siitä jo jonkinlainen kuva mitä voisi olla tulossa.
Suosittelen tuon finn foamin(uretaanin) käyttämistä, itse olen ainakin paljon tehnyt siitä. Itse en ole koskaan pelannut 40K:ta enkä edes lukenut niiden sääntöjä, muutaman kerran vuosi sitten pelattiin kaverin kanssa faba vastaan 40K ja sekavaa oli :S Joten en oikein osaa sanoa mitään noidein ideoiden pelatavuudesta.
Miten olisi jonkun kuolleen villisian tai muun vasta kuolleen raato siellä jossain? Tuli vain ainoana lisä ideana tähän. Eikä sekään todennäköisesti uusi idea :D
Odotan innolla projektin jatkoa, luin kaikki edelliset kommentit!
Tuo luonnos jonka piirsit on aikast hieno ja ideakin aivan mahtava, tuli heti mieleen että asuisin tuolla puissa, se vasta olisi elämää :D
Tuo yksi linkki oli aika hieno, siinä näyttäisi olevan aivan sama ajatus. Joten siitä jo jonkinlainen kuva mitä voisi olla tulossa.
Suosittelen tuon finn foamin(uretaanin) käyttämistä, itse olen ainakin paljon tehnyt siitä. Itse en ole koskaan pelannut 40K:ta enkä edes lukenut niiden sääntöjä, muutaman kerran vuosi sitten pelattiin kaverin kanssa faba vastaan 40K ja sekavaa oli :S Joten en oikein osaa sanoa mitään noidein ideoiden pelatavuudesta.
Miten olisi jonkun kuolleen villisian tai muun vasta kuolleen raato siellä jossain? Tuli vain ainoana lisä ideana tähän. Eikä sekään todennäköisesti uusi idea :D
Odotan innolla projektin jatkoa, luin kaikki edelliset kommentit!
Iha hyvä. Olisi jossakin puun isolla terassilla villisika vartaasa, osittain syötynä ja nuotion jämät alla. :Pkuningas66 kirjoitti:Miten olisi jonkun kuolleen villisian tai muun vasta kuolleen raato siellä jossain? Tuli vain ainoana lisä ideana tähän. Eikä sekään todennäköisesti uusi idea :D
Tuli tosiaan mullekin sellainen hieno tunne tosta piirroksesta, se on varsin hieno! Eikuin lisää piiroksia, luonnoksia ja pohtimista. Hitaasti hyvää tulee.
Ihan hyvä ajatus MUTTA Kroot kodexissa painotetaan juuri sitä, että Krootit syövät lihat RAAAKANA!!! :DIlfierno kirjoitti:Iha hyvä. Olisi jossakin puun isolla terassilla villisika vartaasa, osittain syötynä ja nuotion jämät alla. :P
Re: Kroot city
No sovitaanko sit näin, että se on siinä vartaassa, mutta ei nuotiota alla? Siitä on ainakin helpompi ottaa (jos näillä elikoilla yhtää tapoja on!). ^^
- kuningas66
Niin, minun ajatukseni oli että se lojuisi jossain maassa puoliksi syötynä: odottaa seuaavaa maistajaa kun itseltä loppui nälkä :)
- Khorne Marien
Missäs vaiheessa tämä projekti on?
Suunnitteluvaiheessa. Materiaalit vielä hankinnassa.
EDIT: Tarkalleen ottaen balsakepukoita, plasticardia (tms.) ja alustalevyn, mille tämän systeemin rakennan
EDIT: Tarkalleen ottaen balsakepukoita, plasticardia (tms.) ja alustalevyn, mille tämän systeemin rakennan
Viimeksi muokannut Tazidan, Ke 07.10.2009 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- kuningas66
Itsekin mietin että missä vaiheessa mahdat olla :)
Ensimmäiset puukokeilut on tehty ja näyttää hjyvältä. :D kuvia en nyt tähän hätään saanut erinäisten syiden vuoksi, mutta homma vihdoinkin etenee.
- kuningas66
mahtavaa! Huomenna sitten pistät kuvia joooko?
Noooo... ne "erinäiset syyt" ovat niinsanottuja camera malfunctioneita. Eli kamera ei toimi. Joten kuvat saattavat lykkääntyä.kuningas66 kirjoitti:mahtavaa! Huomenna sitten pistät kuvia joooko?
- kuningas66
sitten ensi jouluksi varmaan...
- Khorne Marien
Jokos kamera toimii?
Niinkuin tämä.