"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konvertoitu HE Swordmaster

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Anthallas

Konvertoitu HE Swordmaster

Viesti Kirjoittaja Anthallas »

Hi.

Konvertoitu swordmasteri. Tehty chariot, spearelf ja itse sculptatuista osista. Kaipaisin erityisen kovasti kommenttia ja parannusehdotuksia metalleista.

Kuva
Viimeksi muokannut Anthallas, La 26.11.2011 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Möltti.
Fierysigil[FIN]

Re: Konvertoitu HE Swordmaster

Viesti Kirjoittaja Fierysigil[FIN] »

Ihan nätti, onko tuo tehty vain näytille vai meinaatko tehdä kokonaisen unitin itse?
Anthallas

Tarkoitus on tehdä kokonainen unitti. Olen valanut osista muotit, joten voin tuottaa lisää tarvittavan määrän.

Arvostaisin hyvin kovasti taitavien maalaajien kommentteja ja apuja hilemetalleihin, ty. Tietenkin muidenkin kommentit hyväksytään:)
Möltti.
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Onhan noita tutoriaaleja hilemaalien kunnolliseen käyttöön netti täynnä, cmonista esim voisi niitä etsiskellä.

Kantsii testailla erilaisia washeja/glazeja tuomaan lisää syvyyttä/kontrastia noihin.
2
Anthallas

Cmon tutoriaalit on kyllä luettu, ja figussa on mm liilaa ja sinistä glasea.

Ongelma pähkinänkuoressa on se, että NMM:llä maalaan näin:
http://www.adoc-il2.net:8080/figut/gerb ... ars2sw.jpg

Hileillä oon vuositolkulla jäljessä. Enkä oikein osaa sanoa mitä teen väärin.
Möltti.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Paras hiletutoriaali mitä itselle on tullut vastaan, on Guild of Harmonyn artikkeli aiheesta: http://www.mainlymedieval.com/ozpainter ... .php?t=878
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Ideana ja maalaukseltaa tyylikäs figu, mutta itse ehkä olisin hakenut konvertoidulta modelilta vähemmän normaalia Swordmasteria muistuttavaa asentoa kun ne kaikki seisovat jo valmiiksi tuommosissa tylsän patsasmaisissa asennoissa...
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Pariah kirjoitti:Ideana ja maalaukseltaa tyylikäs figu, mutta itse ehkä olisin hakenut konvertoidulta modelilta vähemmän normaalia Swordmasteria muistuttavaa asentoa kun ne kaikki seisovat jo valmiiksi tuommosissa tylsän patsasmaisissa asennoissa...
Kannatta kuitenkin muistaa että niiden pitäisi jotenkin mahtua olemaan blokissa.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Aika hyvillä jäljillä ollaan mielestäni jo. Tuo hileversio näyttää omaan silmään paremmalta kuin nuo valkoiset nmm haltiat. Itse olen havainnut parhaan metallin syntyvän valkoinen pohjamaali -> mithril silver -> washit ja glazet yhdistelmällä. En tiedä josko tuo jo on kyseisin menetelmin tehty, mutta tosiaan hyvännäköinen, niin maalauksen kuin erityisesti konversion osalta.
Anthallas

Tämä tapaus on maalattu näin ensin valkoisella pohjamaalilla, sitten ruiskulla vallejon silver metal päälle. Ruiskulla varmistuu että tulisi mahdollisimmaan tasainen metallipinta. Siitä sitten tosiaan justiinsa washaamalla ja glasettamalla varjostettu.

Tämä on suuri inspiraation lähde:
Kuva

Hammerheart: Olen itsekin tuohon tutoriaaliin törmännyt aikasemmin, mutta sen uudelleen lukeminen teki kyllä hyvää.

Pariah: Tämä on vielä aika lailla testifigu, täytyy katsoa minkälaisia poseja yksikköön menee. Tarkoitus on tehdä 14 kokoinen yksikkö, joten eipä se haittaa jos takarivissä seisoo staattisempi jannu. Toisaalta taas en tiedä haluanko hirveän dynaamisia poseja. Mietin näitä tarkemmin sitten kun olen harjoitellut hilemaalaamista kylliksi.:)
Möltti.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Anthallas kirjoitti:Pariah: Tämä on vielä aika lailla testifigu, täytyy katsoa minkälaisia poseja yksikköön menee. Tarkoitus on tehdä 14 kokoinen yksikkö, joten eipä se haittaa jos takarivissä seisoo staattisempi jannu. Toisaalta taas en tiedä haluanko hirveän dynaamisia poseja. Mietin näitä tarkemmin sitten kun olen harjoitellut hilemaalaamista kylliksi.:)
Jep, testifiguksi kannattaakin valita jokin vähän hillitympi asento, ja ainakin muodostelman keskelle voi laittaa hieman leveämpiäkin asentoja sitten, varsinkin jos käyttää esim. regimenttifillereitä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”