Konvertoitu swordmasteri. Tehty chariot, spearelf ja itse sculptatuista osista. Kaipaisin erityisen kovasti kommenttia ja parannusehdotuksia metalleista.

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Kannatta kuitenkin muistaa että niiden pitäisi jotenkin mahtua olemaan blokissa.Pariah kirjoitti:Ideana ja maalaukseltaa tyylikäs figu, mutta itse ehkä olisin hakenut konvertoidulta modelilta vähemmän normaalia Swordmasteria muistuttavaa asentoa kun ne kaikki seisovat jo valmiiksi tuommosissa tylsän patsasmaisissa asennoissa...

Jep, testifiguksi kannattaakin valita jokin vähän hillitympi asento, ja ainakin muodostelman keskelle voi laittaa hieman leveämpiäkin asentoja sitten, varsinkin jos käyttää esim. regimenttifillereitä.Anthallas kirjoitti:Pariah: Tämä on vielä aika lailla testifigu, täytyy katsoa minkälaisia poseja yksikköön menee. Tarkoitus on tehdä 14 kokoinen yksikkö, joten eipä se haittaa jos takarivissä seisoo staattisempi jannu. Toisaalta taas en tiedä haluanko hirveän dynaamisia poseja. Mietin näitä tarkemmin sitten kun olen harjoitellut hilemaalaamista kylliksi.:)