Itse olen kätteni jälkeen varsin tyytyväinen vaikka bannerin kanssa hiukan feilasinkin, mutta kun se nyt kuitenkin on reissussa rähjääntynyt oletettavasti niin annoin olla, korjaan sen joskus kun jaksan

Mä en tajua näitä kommentteja. Eiköhän se nyt ole ihan täysin makuasia ja aika selvää, että jotkut huippumaalaritkin tykkäävät mustista reunoista ja jotkut taas ei. Silti tätä "ei mustia reunoja"-valitusta näkee ihan luvattoman usein. Käsittämätöntä.Haizelhoff kirjoitti:Ihan jeeshän se on. Ainoa vaan, että ootko aivan varma tosta mustasta reunasta.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Even in death I howl! (?)ampusiili kirjoitti:Maalaus on hyvä, mutta mikä tämä asento on olevinaan? Kummallinen takakeno ja kädet sojottavat tylsästi jonnekkin ylös, mitä se oikein tekee?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Ajatus oli jotakuinkin sellainen että kun bjorn sarkofagissaan karjuu niin täytyyhän sen jotenkin näkyä päällekin päin, asennolla yritin hakea jonkinlaista uhmakkuutta joka erottaisi sen tavallisista junnaavista dredeistä, kuka tykkää kuka ei, mutta itse olen tyytyväinenampusiili kirjoitti:Maalaus on hyvä, mutta mikä tämä asento on olevinaan? Kummallinen takakeno ja kädet sojottavat tylsästi jonnekkin ylös, mitä se oikein tekee?