"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bjorn the Fell-handed, uusia kuvia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rantis

Bjorn the Fell-handed, uusia kuvia

Viesti Kirjoittaja Rantis »

Työn alla on viimeviikkoina ollut Space wolffien Bjorn kun gw ei ole sille figua halunnut ainakaan toistaiseksi julkaista, ja tässä se nyt olisi valmiina, ladies and gents, Bjorn the Fell-handed, rakentavaa kritiikkiä pyydän, figu on livenä tummempi, eikä se kiillä noin pahasti ja kameran salama tuo julki kaikki pienetkin virheet :P

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Itse olen kätteni jälkeen varsin tyytyväinen vaikka bannerin kanssa hiukan feilasinkin, mutta kun se nyt kuitenkin on reissussa rähjääntynyt oletettavasti niin annoin olla, korjaan sen joskus kun jaksan
Viimeksi muokannut Rantis, Su 29.11.2009 16:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Haizelhoff
Valvoja

Re: Bjorn the Fell-handed

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Ihan jeeshän se on. Ainoa vaan, että ootko aivan varma tosta mustasta reunasta.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Hyvännäköinen. Onko tämä siis konffi normi-dregusta (muistaakseni sillä virallisella Björnillä oli sudentaljaa päällä hieman enemmän)?

Satunnaishuomioita: Jotenkin hieman randomisti tuntuu osin nuo harmaan highlightit menevän. Esmes sääret ovat todella onnistuneet, mutta sitten itse töppöset ovat jotenkin satunnaisen oloiset. Banneri on kyllä hieman mystinen. Lamppujen linssit, etenkin ylimmäinen, ovat vallatenkin buenot.

Kokonaisuudesta: Erittäin hyvin tässä on kyllä massantuntu saatu aikaan ja tykkään tuosta suht runsaasta mustan käytöstä ympäri figua. Semmoista old school -charmia kun eri kohdat on aina eri värillä, mutta silti harmoninen kokonaisuus.
Haizelhoff kirjoitti:Ihan jeeshän se on. Ainoa vaan, että ootko aivan varma tosta mustasta reunasta.
Mä en tajua näitä kommentteja. Eiköhän se nyt ole ihan täysin makuasia ja aika selvää, että jotkut huippumaalaritkin tykkäävät mustista reunoista ja jotkut taas ei. Silti tätä "ei mustia reunoja"-valitusta näkee ihan luvattoman usein. Käsittämätöntä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
HampsterC

Viesti Kirjoittaja HampsterC »

Mikä ihme kaikilla on mustia basenreunoja vastaan? Tuovat mukavasti ryhtiä ja siistiyttä kokonaisuuteen.

E: Nättihän tuo figu on.. Hammerheart oikeastaan sanoikin jo kaiken mitä olin aikeissa sanoa :D
Miten tuo lumi on tehty?
Rantis

Kiitosia kritiikistä :D

Lumi on tosiaankin suoka soodaa ja erikeepperiä, sekoitin niistä yhdessä ensin hiukan kokkareisen massan ja levitin haluamiini paikkoihin jonka jälkeen ripottelin sen päälle vielä sooda jolloin saa aikaan tuollaisen kidemäisen rakenteen
Nummi

Re: Bjorn the Fell-handed, uusia kuvia

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Tuohan on luvattoman hieno, lumi pelaa ja koropstukset kohdallaan.

Me Likes Black edges!
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Härregyyd eihän tässä nyt ollut tarkoitus tuomita kaikkia jotka pitävät mustista reunoista, itse vaan en tykkää, enkä oikein keksinyt muutakaan kritiikin aihetta. Saa ne mustat basetking pitää.
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Maalaus on hyvä, mutta mikä tämä asento on olevinaan? Kummallinen takakeno ja kädet sojottavat tylsästi jonnekkin ylös, mitä se oikein tekee?
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

ampusiili kirjoitti:Maalaus on hyvä, mutta mikä tämä asento on olevinaan? Kummallinen takakeno ja kädet sojottavat tylsästi jonnekkin ylös, mitä se oikein tekee?
Even in death I howl! (?)
Eli olisiko kyseessä jonkinlainen sotaulvauksen päästäminen?
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Oikeen hyvän näköinen nappi. Erityisesti tuo lumibase on todella hieno. Pientä miinusta DCCW:n taljan suttuisesta ulkonäöstä ja hoitamattomista saumoista(etenkin p.cannonin piipussa joka on ensimmäisiä asioita minkä näin).
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Rantis

ampusiili kirjoitti:Maalaus on hyvä, mutta mikä tämä asento on olevinaan? Kummallinen takakeno ja kädet sojottavat tylsästi jonnekkin ylös, mitä se oikein tekee?
Ajatus oli jotakuinkin sellainen että kun bjorn sarkofagissaan karjuu niin täytyyhän sen jotenkin näkyä päällekin päin, asennolla yritin hakea jonkinlaista uhmakkuutta joka erottaisi sen tavallisista junnaavista dredeistä, kuka tykkää kuka ei, mutta itse olen tyytyväinen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”