"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

obliterator

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Kharn

obliterator

Viesti Kirjoittaja Kharn »

Mitkä aseet näille köriläille pitäs laittaa?
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar

If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
Emp

Re: obliterator

Viesti Kirjoittaja Emp »

Obleilla on jo ne aseet mitkä niille kaaosdexissa näkyy. Voit käyttää eri asetta eri vuorolla.
Wut.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Emp kirjoitti:Obleilla on jo ne aseet mitkä niille kaaosdexissa näkyy. Voit käyttää eri asetta eri vuorolla.
Tosin vain yhtä asetta kerrallaan. Ryhmän eri jäsenet voivat toki valita eri aseita, jos se muka oikeasti olisi joskus kannattavaa.
Kharn

Viesti Kirjoittaja Kharn »

Tarkotin siis sitä että mitkä näist aseist pitäs laittaa?
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar

If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
sheepman

Viesti Kirjoittaja sheepman »

PIstä niin paljon ku voit, nehän on muutenki sellasia käveleviä tankkeja...
"It is better to die in vein than live in abomination." ~Random Inquisitor

Ei, ei, ei... Parempi idea;
Kannattaa tuhlata rahat pois ennenkuin ne loppuvat. ~SheepMan
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Kharn kirjoitti:Tarkotin siis sitä että mitkä näist aseist pitäs laittaa?
Siis häh? Kysytkö nyt kasausohjeita vai kuinka näitä kannattaisi käyttää pelissä?

Blisussa ei pitäis tulla niin montaa osaa, että tuon kasauksen kanssa voisi tulla ongelmia, joten... obliterator voi käyttää pelissä kaaoksen kodeksin sivulta 100 kohdasta obliterator cult / wargear löytyvästä listasta ihan mitä tahansa asetta, olipa itse figuurilla, mitkä tahansa aseet näkyvillä. (Tämä on yksi niistä harvoista poikkeuksista "WYSIWYG sääntöön".)
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Kaapelikala

Kharn kirjoitti:Tarkotin siis sitä että mitkä näist aseist pitäs laittaa?
Siinä blisterissä tulee läjä epämääräisiä osia (joissa tapit toisessa päässä). Näitä (ja muita, jos tahdot) liimaat käsissä oleviin reikiin. Voit myös liimata Defilerin battlecannonin pään tilalle ja ihan yhtälailla se obli on silloinkin.
Captain-Jake

Viesti Kirjoittaja Captain-Jake »

Kaapelikala kirjoitti:
Emp kirjoitti:Obleilla on jo ne aseet mitkä niille kaaosdexissa näkyy. Voit käyttää eri asetta eri vuorolla.
Tosin vain yhtä asetta kerrallaan. Ryhmän eri jäsenet voivat toki valita eri aseita, jos se muka oikeasti olisi joskus kannattavaa.
Itse asiassa eivät voi ampua eri aseilla. Ainakin minun codexissa lukee että "the entire squad must choose the same weapon, blah blah.." Ihan vain ettei tule väärinkäsityksiä.
Kaapelikala

Captain-Jake kirjoitti:
Kaapelikala kirjoitti:
Itse asiassa eivät voi ampua eri aseilla. Ainakin minun codexissa lukee että "the entire squad must choose the same weapon, blah blah.." Ihan vain ettei tule väärinkäsityksiä.
Totta. Muistin väärin, mutta kuka olisi sitten oikeasti halunnut ampua eri aseilla kuitenkaan.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Kaapelikala kirjoitti:
Captain-Jake kirjoitti:
Kaapelikala kirjoitti:
Totta. Muistin väärin, mutta kuka olisi sitten oikeasti halunnut ampua eri aseilla kuitenkaan.
No silloin voisi ampua eriaseella, kun deeppaat lähelle jotakin JV possea ja haluaisit käyttää fleikkaa, mutta yksi ukoista jäi toisten taakse ja siksi olisi kiva viskata vaikkapa plasmakanuunan lätty.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”