obliterator
obliterator
Mitkä aseet näille köriläille pitäs laittaa?
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar
If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
1000p Necrons
1500p Dark eldar
Re: obliterator
Obleilla on jo ne aseet mitkä niille kaaosdexissa näkyy. Voit käyttää eri asetta eri vuorolla.
Wut.
- Kaapelikala
Tosin vain yhtä asetta kerrallaan. Ryhmän eri jäsenet voivat toki valita eri aseita, jos se muka oikeasti olisi joskus kannattavaa.Emp kirjoitti:Obleilla on jo ne aseet mitkä niille kaaosdexissa näkyy. Voit käyttää eri asetta eri vuorolla.
Tarkotin siis sitä että mitkä näist aseist pitäs laittaa?
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar
1000p Necrons
1500p Dark eldar
PIstä niin paljon ku voit, nehän on muutenki sellasia käveleviä tankkeja...
"It is better to die in vein than live in abomination." ~Random Inquisitor
Ei, ei, ei... Parempi idea;
Kannattaa tuhlata rahat pois ennenkuin ne loppuvat. ~SheepMan
Ei, ei, ei... Parempi idea;
Kannattaa tuhlata rahat pois ennenkuin ne loppuvat. ~SheepMan
- Guardsniper
Siis häh? Kysytkö nyt kasausohjeita vai kuinka näitä kannattaisi käyttää pelissä?Kharn kirjoitti:Tarkotin siis sitä että mitkä näist aseist pitäs laittaa?
Blisussa ei pitäis tulla niin montaa osaa, että tuon kasauksen kanssa voisi tulla ongelmia, joten... obliterator voi käyttää pelissä kaaoksen kodeksin sivulta 100 kohdasta obliterator cult / wargear löytyvästä listasta ihan mitä tahansa asetta, olipa itse figuurilla, mitkä tahansa aseet näkyvillä. (Tämä on yksi niistä harvoista poikkeuksista "WYSIWYG sääntöön".)
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- Kaapelikala
Siinä blisterissä tulee läjä epämääräisiä osia (joissa tapit toisessa päässä). Näitä (ja muita, jos tahdot) liimaat käsissä oleviin reikiin. Voit myös liimata Defilerin battlecannonin pään tilalle ja ihan yhtälailla se obli on silloinkin.Kharn kirjoitti:Tarkotin siis sitä että mitkä näist aseist pitäs laittaa?
-
Captain-Jake
Itse asiassa eivät voi ampua eri aseilla. Ainakin minun codexissa lukee että "the entire squad must choose the same weapon, blah blah.." Ihan vain ettei tule väärinkäsityksiä.Kaapelikala kirjoitti:Tosin vain yhtä asetta kerrallaan. Ryhmän eri jäsenet voivat toki valita eri aseita, jos se muka oikeasti olisi joskus kannattavaa.Emp kirjoitti:Obleilla on jo ne aseet mitkä niille kaaosdexissa näkyy. Voit käyttää eri asetta eri vuorolla.
- Kaapelikala
Totta. Muistin väärin, mutta kuka olisi sitten oikeasti halunnut ampua eri aseilla kuitenkaan.Captain-Jake kirjoitti:Itse asiassa eivät voi ampua eri aseilla. Ainakin minun codexissa lukee että "the entire squad must choose the same weapon, blah blah.." Ihan vain ettei tule väärinkäsityksiä.Kaapelikala kirjoitti:Tosin vain yhtä asetta kerrallaan. Ryhmän eri jäsenet voivat toki valita eri aseita, jos se muka oikeasti olisi joskus kannattavaa.Emp kirjoitti:Obleilla on jo ne aseet mitkä niille kaaosdexissa näkyy. Voit käyttää eri asetta eri vuorolla.
-
Sami Jumppanen
No silloin voisi ampua eriaseella, kun deeppaat lähelle jotakin JV possea ja haluaisit käyttää fleikkaa, mutta yksi ukoista jäi toisten taakse ja siksi olisi kiva viskata vaikkapa plasmakanuunan lätty.Kaapelikala kirjoitti:Totta. Muistin väärin, mutta kuka olisi sitten oikeasti halunnut ampua eri aseilla kuitenkaan.Captain-Jake kirjoitti:Itse asiassa eivät voi ampua eri aseilla. Ainakin minun codexissa lukee että "the entire squad must choose the same weapon, blah blah.." Ihan vain ettei tule väärinkäsityksiä.Kaapelikala kirjoitti:Tosin vain yhtä asetta kerrallaan. Ryhmän eri jäsenet voivat toki valita eri aseita, jos se muka oikeasti olisi joskus kannattavaa.Emp kirjoitti:Obleilla on jo ne aseet mitkä niille kaaosdexissa näkyy. Voit käyttää eri asetta eri vuorolla.